korte update - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

korte update

Door: Gabrielle Hartman

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

01 November 2013 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Whaah..we zijn al weer een paar weken verder en ben nu ruim 5 weken in Hawaii! Terwijl het in Nederland stormt en koud wordt, gaat mijn zomer hier verder.

Vanochtend ging ik met 8 studenten koffie en wat lekkers brengen naar de mensen die op straat slapen. Op maandag hebben eten we samen in het in park met deze mensen. De mensen herkennen ons als we op straat lopen.

Deze week zijn we begonnen met zeillessen. Volgende week gaan de studenten het water op voor hun eerste praktische les.

Het is een intensief programma als staf. Het is leuk, het is nieuw en er zitten veel uitdagingen in.

Na de 3e week had ik mijn eerste officiële weekend. Samen met Elise, een Nederlandse vriendin die een DTS staft op de campus gingen we liften om naar ’t strand te gaan. Dit werkte uitstekend! Ik had de smaak te pakken, dus de volgende dag ging ik met iemand anders van YWAM liften. We gingen naar het noorden en zuiden van de Big Island. We gingen eerst naar een prachtig strand, met mega grote golven en waar ik ongevraagd een zandmassage kreeg op de zeebodem. Aan ’t einde van de middag gingen we naar een rotsachtig gebied waar we konden cliff jumpen. Van 10 meter hoog in het water springen. Aan het einde van deze avontuurlijke dag ontdekte ik dat ik geen portemonnee bij had. Dankbaar en blij dankte ik de Heer voor deze relaxte en zorgloze dag.

Vorig weekend had ik een staf training voor de outreach. Dat was erg leerzaam.

Dit was een korte update.

Bedankt voor alle leuke reacties!!

Groetjes uit Hawaii 

  • 01 November 2013 - 12:37

    Jedidja:

    10meter is vet hoog gab! Engerd!
    Ik ben blij dat je het naar je zin hebt!
    Lekker he als het altijd ulk mooi weer is...puur genieten
    Hvj en heel veel succesJedid

  • 01 November 2013 - 16:34

    Tante Annie:

    Leuk om weer van je te horen! Naast het programma ook voldoende tijd voor ontspanning zo te lezen. Geniet van alles en pas goed op jezelf. Groetjes, en liefs van ons alle drie.

  • 01 November 2013 - 18:19

    Roos:

    Super leuk! Klinkt inderdaad als een avontuurlijke dag! Knap hoor dat je het durft van 10 meter afspringen! Liefszz

  • 01 November 2013 - 20:02

    Els:

    Leuk om weer een verslag te lezen! Wat gaaf dat je naast het werk ook zoveel leuke vrijetijds uitdagingen aangaat :D Gods rijke zegen en Ps 91:11-12 voor jou op m'n hart.

  • 02 November 2013 - 23:11

    Dik Blom:

    Wij worden haast jaloers maar jij verteld natuurlijk altijd de moeie dingen
    wij wensen je daar veel geluk
    En Gods zegen toe groeten van Dik enTrudy.

  • 11 November 2013 - 17:55

    Daisy Slock:

    hoi Gabrielle, inderdaad stoer van je om zo van die rots te springen,wat denk je tijdens zo'n "zweefvlucht": mij kan niets gebeuren ik ben onder de parapluie van de Heer.
    zonnig en prachtige natuur, geweldig!! geniet er maar van meisje. hier is het somber,koud en druilerig.
    het ga je goed
    gezegende groetjes///daisy

  • 15 November 2013 - 21:22

    Charlotte:

    Hi Gabriëlle,

    Je bent een kei ! Fijn, dat je ook nog leuke (ont)spannende dingen kan doen daar. Door jouw liefde en vrijmoedigheid mag je een zegen zijn voor veel mensen. Ben trots op je lieve zus. Veel wijsheid en plezier voor de resterende tijd. Dikke knuf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kailua-Kona

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 47542

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: