Goodbye en nieuw begin - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Goodbye en nieuw begin - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Goodbye en nieuw begin

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

10 Februari 2007 | Mexico, Ensenada

Vorige week vrijdag zijn we met 33 man terug gevlogen naar Tijuana, Mexico. Het was als 1 grote familie die thuis kwam. 4 uur 's ochtends kreeg ik het nieuws dat ik mijn ouders niet kon ophalen van het vliegveld.

Maar de volgende ochtend plannen waren veranderd en met Bene die een laptop ging kopen kon ik mee om mijn ouders op te halen.
Mijn harte bonst enorm, het was zo gek dat ik daar zat te wachten. Ik had altijd gedacht dat zij mij van een vliegveld zouden halen na een groot avondtuur. Maar nu was het andersom. Het was zo enorm gaaf om ze weer te knuffelen en ze te horen lachen over hun avondturen die ze meegemaakt hadden. Ze waren al wel moe maar heb ze nog naar 'Gold stone' gebracht om daar hun zelfbedachte creatie van ijs te laten proeven.

Deze laatste week was niet de leukste omdat we onze vrienden los moeten laten. Maar in deze laatste week hebben we nog kunnen leren en hebben ze ons goed voorbereid om naar huis te gaan.

Gisteravond graduation, waar fam en vrienden voor welkom waren. Samen diner gehad, presentaties laten zien en veel mensen die wat gezegd hebben. Daarna tijd voor veel, veel foto's en de eerste mensen al uitgezwaaid.

Ik zie jullie volgende week in Holland!

  • 10 Februari 2007 - 14:55

    Joa Ephraim:

    Hey Gabrielle,

    Leuk om je reisverslagen zo te lezen. Heb nog een aantal dagen super veel plezier met je ouders en zie je zeker snel weer in NL. Ben benieuwd naar je verhalen.

  • 10 Februari 2007 - 16:03

    Anic:

    hej gab.
    echt een mooie foto.
    kheb je verhalen allemaal gelezen. heb bewondering voor je. Zou dit ook wel willen doen. groetjes anic

  • 10 Februari 2007 - 16:36

    Inge:

    Hi Gabrielle!

    Super zeg al je ervaringen!! Bless u! Xx

  • 10 Februari 2007 - 19:30

    Mariska:

    Hoi Gabrielle,

    Leuk om al je verhalen te lezen. Maar ik heb ook weer zin om je te zien. Hopelijk zie ik je gauw.

    Groetjes Mariska.

  • 10 Februari 2007 - 19:45

    Silberie:

    Hola Gabriela,
    que rapido paso el tiempo, ya vienes a casa.
    Saludos a tus padres y le deseamos un buen viaje cuando sale para holanda.

    saludos,
    familia Silberie

  • 10 Februari 2007 - 19:46

    Tante Annie :

    Lieve Gabrielle,

    Nog twee fijne laatste dagen in Mexico met je ouders en vrienden. Een hele goede terugreis gewenst en tot gauw!
    Groetjes ook van Oom Jan.

  • 11 Februari 2007 - 10:10

    Talitha:

    Lieve Gabrielle!
    Wat zie je er toch goed uit op de foto's!Dat betekent dat je een hele gelukkige tijd hebt gehad!
    Ik wens je sterkte met het afscheid nemen!
    En geniet nog even lekker in Mexico met je ouders en je vrienden!

    Veel liefs, en alvast een goede terug reis!

    Je nichtje, Talitha

  • 11 Februari 2007 - 10:59

    Nel:

    Hoi Gabrielle

    Geniet samen met je ouders van je laatste dagjes daar.
    Groetjes en een goede reis terug. ook groetjes aan je ouders

  • 11 Februari 2007 - 20:44

    Opa En Oma:

    Leuk om je laatste verslag te lezen.We verheugen ons erop om je weer te zien en
    alle verhalen te horen.
    Een hele goede reis gewenst samen met Pa en Ma.
    Liefs en groetjes.

  • 12 Februari 2007 - 17:59

    Eline:

    Hey Gabrielle,
    ik hoop dat het je in Nederland niet al te veel terug gaat tegenvallen haha al die ervaringen echt mooi! goede reis terug! en tot snel! xxx Eline

  • 17 Februari 2007 - 11:02

    Sandra:

    Hee Gabrielle,
    is het zo snel gegaan? wow!
    wanneer ga je weer? ik ben er al aan gewend af en toe verhaaltjes van je te lezen!
    veel zegen!
    groetjes Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 47554

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: