Having a great time! - Reisverslag uit São Gonçalo, Brazilië van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Having a great time! - Reisverslag uit São Gonçalo, Brazilië van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Having a great time!

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

15 Juli 2011 | Brazilië, São Gonçalo

Hoi allemaal,

Elke dag is zo bijzonder! We worden wakker met veel lawaai van het verkeer, maar ook van de kinderen. Elke dag komen worden er 100 kinderen opgevangen van 8u. tot 18u.

We genieten en zien mooie dingen gebeuren! Afgelopen week hebben we mensen bezocht in arme wijken in de omgeving waar we verblijven. Vanwege de overstromingen die er zijn geweest hebben mensen hun huis verloren en moesten ze een ander onderkomen zoeken. Sommigen hadden een soort van tentenkamp gebouwd onder een grote brug. In deze buurt zijn velen verslaafd aan alcohol en drugs.

Tot nu toe hebben we elke avond nog samenkomsten gehad. De kinderen en de tieners dansen, springen en zingen voor God.

Gisteren hebben we een medisch spreekuur in de kerk van een arme buurt gehad. ´s Middag hebben we een kinderprogramma gedaan met een dramastukje, muziek en dansen. Al die kinderen deden mee met het liedje: `hoofd, schouders knie en teen`

Voor vanavond zijn we gevraagd een jeugddienst te organiseren.

Aankomende zondag vertrekken we van Sao Goncalo naar Rio de Janeiro, voor een outreach in de Favella`s.

Met het Nederlandse team gaat het goed. Iedereen is gezond en iedereen geniet!!

Groeten uit Brazilie!!
(ook van Richard, Dennis, Erwin en Adaja)

• 15 Juli 2011 - 19:39

Henk En Nel:

Mooie foto's fijn dat het zo goed gaat God Blessing

• 15 Juli 2011 - 20:00

Joa Ephraim:

Super om jullie belevenissen te lezen. Trots op jullie - keep on going in the power of God. Enne geniet van elkaar met volle teugen.

• 16 Juli 2011 - 07:24

PapaAartMamaKarin:

Wat is dit geweldig om je kinderen zo bij elkaar te zien in zending!!! Wie had dit kunnen dromen...... Het hoogste doel bereiken:Mensen en kinderen bij Jezus brengen!!!!!!
    DAT WILLEN WIJ OOK!
    Bless you, Gabriëlle, Richard, Erwin, Dennis en Adaja! We love you SOOOO
    MUCH!

• 16 Juli 2011 - 08:21

Annelies:

Super dat jullie dit doen!!
    Nog heel veel plezier en geluk gewenst!

xx anne

• 16 Juli 2011 - 09:30

Dik En Trudy:

hallo ziet er gezellig uit daar. leuk om jullie op de foto`s te zien. wij wensen jullie veel zegen in Rio de Janeiro.
    vertel veel mensen van Jezus en wij zien uit naar de verhalen van de wonderen en genezingen die daar gaan gebeuren.
    groetjes Dik en Trudy en Tabitha

• 16 Juli 2011 - 09:48

Inka:

Ha, leuk dat je het zo naar je zin hebt. Heb je vast nog wat aan je ervaring bij ons..... (heb ik ook het gevoel dat wij een beetje meegeholpen hebben daar).
    Nog veel plezier !! en succes
    groeten uit een zeeeer nat Zeeland

• 16 Juli 2011 - 10:01

Jedidja:

geweldig!! zet hem op mensen!!
    jullie stralen op de fotos.. en het lijkt besmettelijk.. want de brazilianen om jullie heen doen even hard mee;)
    geweldig
    gr jedidja

• 20 Juli 2011 - 19:55

Ludmila:

Wat geweldig dat jullie gebruikt worden door de Heer om Zijn liefde en Zegen uit te delen. Een grote famile. Ik zou ook zo graag erbij willen zijn.
    Gabrielle, zoals beloofd; ik bid voor jou en jullie en ben blij te vernemen dat het goed gaat.
    Hartelijke groeten.
    Ineke en Ludmila.

• 25 Juli 2011 - 14:34

Mendy:

Hi kanjers!!!!
    Wow Wow Wow, ik geniet met jullie mee!!!! Echt super hoor dat jullie je tijd zo appart zetten voor Hem, Hij zegent overvloedig wie zegent en vult met Zijn liefde wie uideelt!!!
    Keep on going, never hold back!! He's with jullie!!!!

Heel veel groeten!!