Opnieuw naar Brazilië - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Opnieuw naar Brazilië - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Opnieuw naar Brazilië

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

21 December 2011 | Nederland, Zaamslag

Beste allemaal,

Van 10 januari tot en met 23 februari ben ik in Brazilië. Een goede vriend, Levi van Belzen, zal ook meegaan. Dit word mijn derde keer dat ik op missie ga in Brazilië. Net als de vorige keren werken we samen met Stichting MMMI van dr. Peter Reis. Daarnaast is mijn kerk (Capitol Family Centre) betrokken bij deze missie.

We gaan o.a. naar Rio de Janeiro, Soã Gonçalo en Niteroi waar we mensen van de lokale kerk en christelijke projecten zullen ondersteunen en bemoedigen door het geven van praktische/ geloofs-trainingen en het prediken van Gods woord. Daarnaast zullen we een aantal Brazilianen coachen in verschillende projecten die afgelopen zomer ontstaan zijn door het werk van Stichting MMMI.

Ook zullen we ons bezig houden met de voorbereidingen voor de zomervakantie (2012) om een zendingsreis te organiseren voor Brazilianen gemixt met een team dat uit Nederland komt.

Fijne feestdagen iedereen!!

• 21 December 2011 - 17:59

Inka:

Hé Gabrielle,
    Wat leuk dat je weer gaat. Hoop dat je daar weer je als een vis in het water zult voelen en er weer een leuke tijd zult hebben. Veel succes daar!
    hartelijke groeten

• 21 December 2011 - 18:00

Inka:

Hé Gabrielle,
    hartelijke groeten

• 21 December 2011 - 18:06

Ludmila:

Geweldig Gabrielle, een mooi begin van het nieuwe jaar. De Zegen van God bid ik jullie toe. Dat de Heilige Geest jullie mag leiden in deze dagen van voorbereidingen. Hopelijk zie en spreek ik je nog voordag je vertrekt.
    Lieve groeten van Ludmila.

• 04 Januari 2012 - 18:36

A3n:

Wow daar ga je weer! zo gaaf! Ik wens je een goeie tijd en Gods leiding in elke stap. Groetjes A3n

• 07 Januari 2012 - 11:10

Inge:

Gaaf zeg!! Enjoy and spread the light!
    xx