De laatste week - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

De laatste week

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

08 December 2013 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Afgelopen was een leuke en drukke week. We hadden les op de campus samen met de andere DTS scholen om ons voor te bereiden op outreach. We hadden een opbouwende en verfrissende tijd met Rick Pino en Sean Feugt die ons begeleiden in de muziek/aanbidding voor 4 dagen.

Deze week heb ik voor 't eerst walvissen en dolfijnen gezien tijdens het zeilen. Dat was geweldig!

Gisteren hadden we een speciale avond voor de studenten. Iedereen was mooi aangekleed en we hadden een heerlijk diner. Elke small group leider had iets speciaals gedaan voor elke student in de vorm van een briefje/cadeautje en bemoedigend woordje.

Nog 3 nachtjes slapen en dan vliegen we naar de Kiribati. De meeste voorbereidingen zijn getroffen. Ik ben bevoorrecht met mijn team. Ik ben ontzettend blij met alle studenten.

Voor als ik jullie niet meer hoor of mail wens ik jullie een bijzondere kerst en mooie jaarwisseling toe!!


  • 08 December 2013 - 10:53

    Joshua:

    Hoi Grabrielle,

    Fijn dat je zo'n mooie tijd daar hebt.
    Heel veel succes en plezier verder in de Kribati!

    Bless, Joshua

  • 08 December 2013 - 15:10

    Coby E.:

    Spannend, en uitdagend voor je dat de outreach gaat starten.
    Dit gaat ongetwijfeld een gezegende tijd worden, en ik ben benieuwd, wat jullie allemaal
    gaan beleven. Ik wens je samen met het team toe, dat je de leiding van de H.G. zult ervaren
    elke dag opnieuw, en dat jullie dragers en uitdelers van LEVEN zullen zijn.
    Vergeet niet ervan te genieten Gabriëlle, je kunt het, dat zul je ervaren.

    Liefs,
    Coby

  • 08 December 2013 - 22:41

    Dik &Trudy :

    Wij wensen jou ook veel zegen toe in kribati ..en dat Gods Liefde en kracht jullie zal omringen ;
    en dat je je zal verbazen van de kracht van God ! groeten de blommetjes

  • 09 December 2013 - 12:18

    Jedidja:

    heee lieverd
    ik heb je net al gemaild
    maar idd. alvast een superrrr fijne kerst voor jou en een heeeel gelukkig gezegend nieuw jaar. een kerst om nooit meer te vergeten waarschijnlijk;)
    xx jedid

  • 09 December 2013 - 13:12

    Samuël:

    Gaaf dat die 4 dagen zo leuk waren, en dat van het diner leest gezellig! Veel nabijheid van God toegewenst en geniet van de feestdagen!
    Gr. Samuël

  • 09 December 2013 - 20:00

    Tante Annie:

    Lieve Gabrielle, We wensen je een voorspoedige reis en veel succes met je team in deze afgelegen gebieden. Knap hoor wat jij daar allemaal doet en opzet. Hopelijk kunnen jullie daar veel voor de mensen betekenen. We wensen je daar een hele goede tijd toe, ook met de kerstdagen en de jaarwisseling. Lieve groetjes van ons alle drie.

  • 10 December 2013 - 21:51

    Adrienne:

    He avonturier!
    Gaaf om weer wat van je te lezen, ik moet ff een paar blogs terug gaan bladeren om te gaan ontdekken wat je precies aan het doen bent, maar dat komt goed!
    Ik wens je ook een goeie kersttijd met veel verassingen en bewijzen van Gods liefde en zorg!

  • 22 December 2013 - 15:21

    Ludmila:

    Fijn te horen dat het goed gaat.
    Ook fijne feestdagen gewenst. Ik ben je niet vergeten.
    Liefs Ludmila

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kailua-Kona

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 47546

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: