Again in Brazil - Reisverslag uit São Gonçalo, Brazilië van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Again in Brazil - Reisverslag uit São Gonçalo, Brazilië van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Again in Brazil

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

11 Juli 2011 | Brazilië, São Gonçalo

Dit is de 2e keer dat ik in Brazilië ben voor een outreach. Het is geweldig om hier samen met een team van mijn kerk te zijn. Verwachtingsvol werden we ontvangen in een kerk in Sao Goncalo. Rond 6uur op zondagochtend kwamen we aan op het vliegveld in Rio de Janeiro. Daarna werden we met een (bekende) taxi naar de kerk gebracht waar we de 1e week zullen verblijven.

Een ontbijt stond op ons te wachten. Witte verse broodjes, kaas, ham, cake en nog eens cake, mmmm...

Na wat bijgekomen te zijn van de lange trip zouden we om 13u. lunch krijgen. Wat we niet verwacht hadden was een Braziliaanse BBQ!! Heerlijk vlees en gebakken bananen gingen op de BBQ. Ze waren zo ontzettend blij en dankbaar dat wij hier zijn.

Vandaag (maandag) hebben we gebeden in de gebedstoren die ze hier hebben. 's Middags kregen we zwarte bonen en witte rijst te eten met groenten.

Later in de middag gingen we een wandeling maken door de wijk.

Vanavond gaan we een meeting hebben en waar Richard wat gaat vertellen over gebed en voorbede.

Dit was het tot nu toe. Foto's komen later. Veel liefs en groetjes van ons allemaal!!

Gabrielle, Richard, Erwin, Dennis, Adaja

• 11 Juli 2011 - 22:39

Pauline:

Hoi hoi daar in Brazil,

Fijn dat alles goed is gegaan en jullie culinair zo verwend worden! Ik kijk ernaar uit om al jullie verhalen te lezen!
    Be blessed

• 11 Juli 2011 - 23:44

Jedidja:

oh heerlijk!!! klinkt superr;)
    moest veel aan jullie denken,
    heerlijk dat jullie zo goed worden opgevangen. geniet ervan en ik wacht vol verwachting af naar het volgende bericht
    jedidja

• 12 Juli 2011 - 04:22

Inge:

Heb een super tijd daar!!
    Liefs!

• 12 Juli 2011 - 05:09

Tanja:

Wauw het avontuur kan beginnen!
    Wens jullie veel wijsheid en Gods leiding toe!!

Blessings...

• 12 Juli 2011 - 06:41

MamaKarin:

Geweldig! Superdesuper! Verwacht grote dingen en jullie zullen grote dingen ontvangen!

• 12 Juli 2011 - 10:29

Trudy :

fijn dat jullie goed geland zijn,heb een goede tijd daar
    Gods zegen wens ik jullie
    Groetjes.

• 12 Juli 2011 - 10:59

Charlotte:

Heey, ik wist niet dat je weer terug ging! Wat leuk! Ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal gaat doen en meemaken dus blijf je site volgen, succes en geniet ervan daar!

• 12 Juli 2011 - 14:47

Henk En Nel:

Hallo allemaal
    Fijn om iets van jullie te horen en dat alles goed is. dat was heel lekker die BBQ en Dennis was natuurlijk in zijn nopjes met die gebakken banaan.
    groetjes en tot mails
    hugh

• 12 Juli 2011 - 16:48

Tante Annie:

Fijn dat jullie goed aangekomen en goed ontvangen zijn daar in Brazilie. Een goede tijd voor jullie allen toegewenst, ook namens Oom Jan en Mariska.

• 13 Juli 2011 - 19:30

Ria:

Geweldig!! Geniet maar van alles.

• 14 Juli 2011 - 09:19

Marjolein:

Hoi Gabrielle! Leuk om te lezen hoe jullie eerste tijd in Brazilie is! Hou ons maar lekker op de hoogte, en geniet er van! Groetjes aan iedereen