Holiday in El Salvador - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Holiday in El Salvador - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Holiday in El Salvador

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

29 Januari 2007 | El Salvador, San Salvador

Jullie zullen wel denken, waar is ze nu weer geweest. Ja, afgelopen weekend waren we vrij en zijn we 3 dagen met het hele team naar El Salvador geweest. We zijn naar het strand geweest waar ik heb gezwommen tussen rotsblokken. We zijn naar een kermis geweest waar ik met Linda en Jaime in een gekke, gevaarlijke zweefgeval ben geweest.$1,- voor 10 minuten. Het ding kraakte en stopte halverwege voor reperaties. We hebben 10 minuten alleen maar kunnen lachen en gelukkig kwamen we er levend uit. haha

Het is nu al weer 2 weken dat we in Guatamala city zijn en dat we als team weer compleet zijn. We hebben in scholen, parken en kerken programma¨s voor kinderen en jeugd gedaan.

De laatste 5 dagen dat we in San Miguel waren zijn we naar een ander dorpje gegaan Chicalom waar we geen stroom hadden en dus elke dag om 5 uur aten en daarna met kaarsen rond de tafel zaten en half 9 slapen.

De eerste dag in Chicalom waren er 200 mensen komen opdagen voor een bijbel school programma. Dat was ongelooflijk veel! We hadden daar een hele goeie tijd (ondanks dat we elke dag een rok aan moesten, uitgleden in de modder en geen fraaie toilet hadden).

Die zondagmiddag hebben we een familie opgezocht waar pas een tweeling was geboren. We mochten voor hen bidden omdat de 2 kindjes nog in het ziekenhuis waren. Eén van de groep vertelde het evangelie van Jezus. Bij de vrouw rolde er tranen over haar wangen. De man accepteerde Jezus in zijn hart.

Ik vond het jammer dat we weg moesten. Ik had leuke contacten gemaakt met de mensen en wilde nog wel meer van die dorpjes op zoeken. De laatste avond kwamen er cowboys langs. Die hadden blanke mensen gezien en waren opzoek gegaan naar ons en wilde weten wat we deden. Ze nodigden ons uit om ook naar hun dorp te komen. Maar geen tijd voor dus.

Het is nu maandag en vrijdag vliegen we met zijn allen terug naar Mexico. Ik verheug me om mijn ouders te ontmoeten. (Jullie mogen best weten dat ik de liefste ouders van de wereld heb). Maar zolang ik in Guatamala ben richt ik me op de dingen hier en wil ik nog niet denken aan bruine boterhammen met hollandse kaas.

Oke! Dios te bendiga!

  • 29 Januari 2007 - 20:10

    Tessa:

    hmm ik was nu ook het liefst aan de andere kant van de wereld zowat, ik vind het egt superleuk wat je allemaal doet en zou het zelf ook wel is een keer willen doen :) aan mij weer de eer om het 1e berichtje te plaatsen (A) yeah . naja morgen is mijn papa jarig :) ik gaa weer stoppen hoor, ff duits leren..
    xx je nichtje tessa
    p.s. doe ze de groetjes daar

  • 29 Januari 2007 - 20:14

    Joa:

    He Gab,

    Geniet zonder mate van je laatste weekjes en wens je een supertijd met je ouders ... ahum, ik dacht dat ik de liefste ouders van de wereld had:-) ... haha, blessing

  • 29 Januari 2007 - 22:25

    Tante Annie:

    Lieve Gabrielle,
    Het zal straks inderdaad wel weer een hele overgang zijn naar 'het gewone hollandse leventje' na al je avonturen daar. Ook wij zullen erg blij zijn als we je weer gezond en wel terugzien in Nederland. Wat zal jij veel te vertellen hebben over alles wat je meegemaakt hebt. We wensen je nog een fijne tijd toe in Guatamala zeker ook de laatste 10 dagen met je vader en moeder. Groeten vanuit Alphen a/d Rijn, ook namens Oom Jan en Mariska. Liefs en tot gauw.

  • 30 Januari 2007 - 06:47

    Ria Kreft:

    Hi avonturierster.
    Ik kan me zo goed voorstellen waar je soms doorheen gaat. Vieze toiletten etc. Geniet nog maar van de laatste weken, en als je thuis een bruine boterham met kaas eet denk dan nog eens aan mijhi hi hi. groetjes en liefs van Ria

  • 30 Januari 2007 - 07:04

    Silberie:

    Hola Gabriela,
    que bueno es leer de tus aventuras.
    Y ahora tu vas a traducir para tus padres...que bueno.
    Haces falta....
    Muchas bendiciones de la familia Silberie

  • 30 Januari 2007 - 15:17

    Roelie Laterveer.:

    Hoi Gabriëlle.
    Leuk om zo te volgen al die avonturen die je daar beleeft, leuk dat je ouders naar je toe gaan, echt super, groetjes van ons allemaal

  • 30 Januari 2007 - 17:42

    Inge:

    Super weer allemaal om te lezen Gabrielle!

    Bless u! Xx

  • 30 Januari 2007 - 18:59

    Sandra:

    Ha Gabrielle! zoveel avonturen in 1 berichtje it is a joy om al die verhalen te lezen!
    Gods zegen!

  • 31 Januari 2007 - 01:18

    Monica:

    Hoi avontuurierster,

    Een laat berichtje op het einde van je trip en op een laat uur vanwege dat ik met mijn dikke buik niet zo lekker meer slaap... Maarreh, supersite heb je. Geniet nog van de laatste daagjes daar en natuurlijk van je ouders straks. Ik hoorde vandaag nog van ze dat ze er heel veel zin in hebben dus dat gaat een hoop lol worden! Tot snel,

    Liefs Monica

  • 03 Februari 2007 - 14:11

    Marina:

    hee gab!!

    je hebt weer ontzettend veel leuke dingen gedaan zie ik. ik vind het leuk dat ook jij het zo naar je zin hebt. met mij gaat ook alles toppie, kan eigenlijk niet beter. Ik vind het gaaf van je ouders dat ze naar Mexico komen, dan kun je ze alles rustig vertellen zonder dat je hele familie je komt omhelzen tussendoor haha. Ik zal ook wel blij zijn als je weer thuis bent, ik mis je wel. heb jou ook heel veel te vertellen! laat me even weten wanneer je een beetje bent bijgekomen als je thuis bent, dan kom ik zo snel mogelijk langs. en mijn geliefde wacht eigenlijk ook wel vol spanning om mijn vriendin te ontmoeten. Geniet nog van je tijd daar, en kom veilig thuis.

    heel veel liefs,
    Marina

  • 04 Februari 2007 - 22:22

    Tante Ella:

    hee Gabrielle,
    Wat heb jij weer veel beleefd deze weken, heel leuk en mooie ervaringen ook! Geweldig dat je ouders nu ook bij jou zijn, geniet samen van de laatste dagen!!!
    Liefs, Ella & Wim + kids

  • 05 Februari 2007 - 15:40

    Trudy Blom:

    Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.
    Wij zoude wel eens mexicaans eten willen proeven mmmmmmmm

  • 05 Februari 2007 - 19:56

    Opa En Ome Hartman:

    hoi Gabrielle,fijn he dat je ouders bij jou zijn.dat moet wel geweldige ontmoeting geweest zijn,wij hopen dan ook dat jullie samen de laatste dagen nog een hele fijne tijd mogen hebben en daarna een behouden thuiskomst nu dag allemaal groetjes van pa ma opa en oma doei.

  • 11 Februari 2007 - 10:11

    Chris Hartman:

    Hey, Gabrielle, Aart en Karin, we zijn nu even op jouw site geweest en willen even de groeten doen. Voor wat ik kan zien heb je het hartstikke naar je zin daar. Doe de de groeten aan je ouders. We (ik) wil graag nog eens bij jullie langskomen. Fijne tijd met elkaar. Gods Zegen. Groeten Marinus en Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: El Salvador, San Salvador

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 47552

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: