Neuvo año! - Reisverslag uit San Miguel, Guatemala van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Neuvo año! - Reisverslag uit San Miguel, Guatemala van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Neuvo año!

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

09 Januari 2007 | Guatemala, San Miguel

Ik wens jullie allen een gelukkig en gezond nieuwjaar! Hoe waren de feestdagen in Nederland? Hier geen oliebollen gezien.

Met de kerst ´s ochtends naar een kerk en de rest van de dag veel in de keuken gewerkt voor een heerlijke maaltijd. Om 12 uur heel veel vuurwerk gezien. Na 12 uur nog een typische maaltijd gekregen. (maisprutje in een bananenblad)

2e kerstdag zijn de 2 teams vertrokken en is mijn team naar San Miguel gegaan. We hebben daar 10 dagen met jongelui gewerkt. Hen drama´s geleerd en workshops gegeven. In de avonden waren we bijna elke dag uitgenodigd om ons getuigenis te geven en drama´s te doen. Programma´s op de straat en in een park. Hier in de ywam base is een jonge vrouw van Nederland en zei heeft mij vertaald wanneer ik mijn getuigenis gaf van Nederlands naar spaans.

Met oud en nieuw heb ik niet veel vuurwerk gezien. De kerk waar we die avond waren hadden zelf een grote luchtbalon gemaakt die ze aanstoken en de lucht in ging. (zou in holland niet mogen:haha)

Vandaag en gister 3 programma´s gehad in een dorpje hier een 20 minuten vandaan. Waar ik o.a. clown was en mee deed in verschillende drama´s. (Met mijn spaans gaat het redelijk)

Zaterdag vrije dag en heb ik een waterval bezocht. Was echt prachtig! Helaas kan ik jullie daarvan nog geen foto´s van laten zien.

  • 09 Januari 2007 - 22:26

    Marijke:

    Hey Gabrielle, gelukkig nieuwjaar! Ook al heb je geen vuurwerk gezien, ik denk dat een luchtballon 's nachts de lucht in zien gaan ook een bijzondere (en mooie) ervaring is:). Het was er in ieder geval vast droger dan hier. Succes nog met alle projecten daar!
    Groetjes, Marijke

  • 10 Januari 2007 - 08:16

    Silberie:

    Hola Gabrielle,
    Un feliz año para ti tambien con mucha felisidad y bendiciones del Señor.

  • 10 Januari 2007 - 08:52

    Tante Annie, :

    Lieve Gabrielle,
    Natuurlijk wensen wij jou ook nog alle goeds toe voor een mooi nieuw jaar 2007 wat voor jou weer al op een heel bijzondere manier begonnen is. Het is zo leuk om te lezen met hoeveel enthousiasme je daar alles doet en beleeft.
    Zo'n geweldige levenservaring opdoen dat is toch prachtig! Wij genieten met je mee.
    Morgen weer een heel andere bijzondere dag: je 20ste verjaardag! Alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! We hopen dat je een hele leuke dag hebt.
    Liefs en groetjes van Mariska, Oom Jan en Tante Annie. Doei.

  • 10 Januari 2007 - 15:55

    Ria Kreft:

    Hey Gabrielle,
    Leuk he Kerst en oud en nieuw in een vreemd land. Wij hebben hier ook heel wat beleefd zoals je weol gelezen hebt op mijn site. Ik wens je een geweldig 2007. Dat Gods Liefde nog meer openbaar zal worden in je leven!!!!!!!!! Liefs en een dikke hugh van (o) ma Ria

  • 10 Januari 2007 - 16:02

    Inge:

    Hi Gabrielle!

    Jij ook een super 2007!!
    Met bomvolle zegen van God :)
    Liefs! Inge

  • 10 Januari 2007 - 20:47

    Martine:

    Heeej

    Nog een gelukkig nieuwjaar ( oeps een beetje laat hihi)T lijk me egt allemaal super daar, maar mis je thuis nou niet, je bent al een hele poos weg he. Ik zie uit naar al je verhalen en ik wens je nog heel veel plezier!

    liefs Martine

  • 11 Januari 2007 - 10:02

    Opa En Oma Hartman:

    Gabrielle van harte gefeliciteerd met je verjaardag wij hopen dat je nog een gezellig dag mag hebben,wij hadden graag naar je toe willen komen maar we vonden het toch wel een beetje te ver op de fiets.we kijken nu met belangsteling uit naar je thuiskomst.
    groetjes van opa en oma
    doei

  • 11 Januari 2007 - 10:27

    Talitha:

    Lieve Gabrielle,

    Aller eerst een heel gelukkig 2007!(beetje te laat)

    MAAR...
    GEFELICITEEEERDDD!HOERA HOERA HOERA! Ook namens, Belia, Joël en mijn vriend Niels.
    Op naar de 21, officieel helemaal volwassen!Dus nu mag je je nog wel eens kinderlijk gedragen haha!


    Ik hoop dat ze daar een feestje voor je geven!En dat je een hele leuke dag hebt!

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat!Nog een maandje toch, dan kom je thuis?

    Heel veel succes, en natuurlijk het belangrijkste veel plezier met wat je nog gaat doen!

    Liefs, je nichtje Talitha

  • 11 Januari 2007 - 13:09

    Wim En Ella:

    Hoi Gabrielle,
    Van harte proficiat met je 20e verjaardag!!!! Een superleuke dag gewenst! En natuurlijk weer veel plezier in alles wat je nog gaat doen. Liefs van ons en the kids Caro, Mjon, Lenn & Stef, met een dikke knuffel - XX XXXX -

  • 11 Januari 2007 - 13:51

    Hannah:

    He lieve Gab,
    Hartstikke gefeliciteerd met je verjaardag! Enjoy your day en God zegen

  • 11 Januari 2007 - 17:45

    Belia:

    Hey gabrielle,
    van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Eeen hele bijzondere verjaardag voor jou.
    We denken aan je en nog veel plezier, groetjes ook van Joël en de groetjes van mij

  • 23 Januari 2007 - 22:59

    Adan:

    hey como esta, muchas gracias por mi postal de guatemala, si espero mirarlas en ensenada pronto... your mexi friend, adan. doei....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Miguel

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 47646

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: