last-minute vakantie - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu last-minute vakantie - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

last-minute vakantie

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

19 April 2007 | Egypte, Hurghada

hoi hoi,
Jullie zullen wel denken waar is ze nou weer heen gevlogen. Maar inderdaad donderdag had ik de ingeving om weer weg te gaan en dit keer voor een vakantie. Met Ria die ook van reizen houdt zijn we afgelopen dinsdag naar Egypte vertrokken.

Het is hier erg mooi en genieten van het zonnige en warme weer op onze strandbedjes aan de rode zee.

Hier is het weer een totaal andere cultuur die we beiden niet gewend zijn. De straten zijn nog niet te vergelijken met India. Gister tijdens het winkelen zijn we 2x uitgenodigd bij iemand om in zijn winkel te komen. We kregen thee aangeboden. En zelfs vandaag weer ergens voor niks koffie gedronken in iemands zaakje.

We komen met veel mensen in gesprek en kunnen delen over onze reizen en wat we doen in het dagelijks leven.

Morgen gaan we met een jeep naar de woestijn in de middag en zullen daar door dorpjes rijden en 's avonds zullen we sterren bekijken.

We vermaken ons hier prima en we zien jullie volgende week weer in Nederland!

We wensen jullie een goeie week toe!

groetjes, Gabrielle en Ria

• 19 April 2007 - 14:20

Silberie:

Wauw reizigers,
    wat tof en gezellig om samen op vakantie te gaan. geniet ervan lieverds!!

familie Silberie

• 19 April 2007 - 14:55

Talitha:

Heey Vakantieganger!

Jij hebt de smaak te pakken :)!
    Zooo egypte lijkt me ook erg mooi!

Een hele fijne vakantie nog!Geniet ervan!

Liefs, Talitha

• 19 April 2007 - 15:14

Inge:

Wat leuk zeg!!
    Ik heb afgelopen di. van God bevestigt gekregen welke Bijbelschool ik moet gaan doen :)!God is goed.

xx

• 19 April 2007 - 15:24

Donny En Maltie:

Hoi Ria en Gabrielle,

Wat leuk dat jullie genieten in egypte!
    Geniet er maar van en we horen jullie verhalen als jullie terug komen uit Egypte.

Liefs Maltie, don en kids

• 19 April 2007 - 16:56

Marjolein:

Hey Gabrielle, that's the way to do it girl! Geweldig dat je even op vakantie bent, en Egypte is daar natuurlijk een zeer geschikte plaats voor.
    Tjonge, heb net nog even naar je foto's van Mexico gekeken, en wat heb je daar veel meegemaakt en gedaan. Ben echt benieuwd naar al je verhalen!
    Geniet nog maar volop van je welverdiende vakantie! En ik zie je gauw weer in Nl!

Liefs, Marjolein

• 19 April 2007 - 17:25

Nel:

fijne vakantie

• 19 April 2007 - 18:29

Lieve :

genieten jullie maar lekkervan Gods mooie natuur en alles wat Hij voor jullie in petto heeft.