uitleg DTS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu uitleg DTS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

uitleg DTS

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

05 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Wat is een DTS? Veel mensen hebben hier vragen over en vragen zich af wat ik ga doen in het buitenland. Een DTS = een Discipelschaps Trainings School. Deze school valt onder de organisatie Jeugd met een opdracht (Youth With A Mission)Tijdens deze school leer je God beter kennen en leer je om Jezus na te volgen en Hem te dienen in de wereld. Deze DTS duurt 5 maanden. Ik begin met een lesfase van 3 maanden waarin ik o.a. les krijg over onderwerpen zoals het karakter van God, discipelschap, relaties, geestelijke strijd, evangelisatie en zending. Daarna volgt de praktijkfase(outreach) van 2 maanden in het buitenland. Tijdens de dts krijg ik te horen wat voor opties er zijn en naar welk land ik kan gaan. Tijdens de outreach ga je in praktijk brengen wat je in de eerste 3 maanden geleerd hebt.
Elk jaar doen duizenden mensen een DTS op verschillende wereldwijde locaties.

  • 06 Augustus 2006 - 19:51

    Marieke:

    Hai Gabrielle, eigenlijk best vreemd, ik ken je nog niet maar ga wel 5 maanden met je optrekken! Ben erg benieuwd en heb er veel zin in! God's zegen in je voorbereidingen!
    groetjes
    Marieke

  • 07 Augustus 2006 - 09:09

    Marjolein:

    Hey Gabriëlle!

    Wat ziet je site er leuk uit! En wat een mooie foto's van je familie :)

    Ik geloof dat je een geweldige tijd tegemoetgaat en dat je het helemaal naar je zin zult hebben, want it's all in His hands

    We houden contact!
    Liefs,
    Marjolein

  • 08 Augustus 2006 - 13:53

    Ruth:

    he gabrielle,
    ziet er goed uit je site(:
    ik ben heel benieuwd van wat je allemaal gaat leren veel sukses met de voorberijdingen en ga er voor!
    liefs ruth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 47660

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: