Voorbereiding Mexico - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Voorbereiding Mexico - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Mexico

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

08 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,
Mijn voorbereidingen voor Mexico zijn in volle gang. Zoals de meeste van jullie al weten vertrek ik 23 september naar Mexico om daar een DTS van Jeugd met een Opdracht te gaan doen. Met deze site hoop ik jullie wat op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Mexico.

  • 08 Augustus 2006 - 13:28

    A.J.de Koeijer:

    Lieve Gabrielle,
    hartstikke leuk om zo te kunnen volgen hoe ver je bent met je voorbereiding en later ook met je reis.
    dit is een eerste reactie want oma heeft het bericht nog niet gelezen.
    Opa.

  • 08 Augustus 2006 - 13:32

    Sarah:

    Hey Gab, sarah is ook reuzebenieuwd naar je belevenissen. Go with the flow. Veel plezier en tot gauw! (ps lekker tweedes:P)

  • 08 Augustus 2006 - 13:33

    Ria Kreft:

    Tjonge jonge gabrielle wat geweldig!!! Wat een leuke site. Is deze site specifiek voor Jeugd met een Opdracht? Groetjes van Ria. Ik kom 10 september terug van India dus ik kan je nog ff hughen!!!!

  • 08 Augustus 2006 - 14:31

    Donny En Maltie Scholten:

    Hoi Gabrielle,
    Wat leuk dat we via deze site je kunnen volgen wat je allemaal gaat beleven.
    Gabrielle, veel zegen met al je voorbereidingen.
    Veel liefs fam Scholten

  • 08 Augustus 2006 - 15:13

    Talitha:

    Heey Gabrielle!
    Wat leuk dat je een site hebt!Ik zal vaak kijken op deze site, als je in mexico!

    Waarschijnlijk kan ik je nog gedag zeggen, want wij komen in september naar Terneuzen!

    Veel liefs, en succes met je voorbereidingen!

    Je nichtje Talitha

  • 08 Augustus 2006 - 15:47

    Marina:

    Hee gabje, ik ga je zo verschrikkelijk missen! gelukkig kan ik je een beetje in de gaten houden op de site he. maar goed ook, anders zou je nog kwijt raken ofzo haha. wat is de datum dat je terug komt? kan ik die ook alvast markeren in mijn agenda:D ik wens je super veel plezier enneuh... denk erom... geen mexicaan mee naar huis he! heel veel liefs, LOVE YOU, je vriendin, Mar

  • 08 Augustus 2006 - 17:29

    Suzanne:

    Heeej Gabrielle,

    wist ik dat al? Wat leuk!!!!!!!!! Veel succes met de voorbereidingen. Spannend he.

  • 08 Augustus 2006 - 18:53

    Naftali:

    Sterkte en God's zege:P

  • 09 Augustus 2006 - 08:44

    Carola:

    Heej joh, ik wist helemaal niet dat je naar Mexico zou gaan! Supertof! En inderdaad errug leuk zown site waar we je op kunnen volgen! Succes met alle voorbereidingen enzo!!!
    Groetjes

  • 09 Augustus 2006 - 08:48

    Richard:

    Nou, door deze site hoef ik je ook niet meer te missen! ;p
    Ben benieuwd hoe je het gaat hebben daar. Nog veel succes met de voorbereidingen.

  • 10 Augustus 2006 - 04:17

    Mark M (sosu-Minifest 2004):

    Wat een leuke foto´s maken julllie met het gezin zeg! Echt gaaf. Mag ook gezegd worden hoor! Spontaan! Wat wilde ik nog zeggen.....ehhhh....oja! Ben benieuwd naar meer! Onee....wat dát het nou??!! Nee! Veel zegen en sterkte in Mex. Het is een tikkie verder dan Texel, maar je komt er wel hoor....

  • 11 Augustus 2006 - 20:26

    Wim En Ella:

    Een erg leuke site om je zo te gaan volgen op je reis! Succes met de laatste voorbereidingen, veel liefs, Wim en Ella + kids

  • 14 Augustus 2006 - 20:22

    Jan, Annie En Mariska:

    Lieve Gabrielle,
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen tijdens je voorbereidingen nu en later ook tijdens je reis. Leuke foto's ook van jullie gezin. Wij zijn benieuwd naar al je verhalen die je ongetwijfeld gaat vertellen via deze site. Veel succes met de verdere voorbereidingen en wij blijven je belevenissen volgen. Groeten uit Alphen a/d Rijn van ons alledrie.

  • 16 Augustus 2006 - 13:16

    Inge:

    Veel suc6 en vooral zegen in alles!
    Liefs, mij. xx

  • 16 Augustus 2006 - 15:22

    Veronique:

    Hoi Gabrielle,

    Leuk dat we op deze manier kunnen volgen wat je daar allemaal mee maakt!
    Ben benieuwd :)
    Veel succes en zegen in Mexico!!

    Doegie

  • 17 Augustus 2006 - 18:10

    Joëlla:

    Hey Gab! Echt super tof dat je ook een weblog bij gaat houden man! Ik wens je echt een super tijd toe!
    We houden mekaar op de hoogte!! :D

  • 07 September 2006 - 15:04

    Cynthia:

    hoi gabrielle.
    leuke site hoor.
    en hele leuke foto's!
    ik vond het leuk dat je nog kwam met oma.
    doei.
    xxx van cynthia.

  • 09 September 2006 - 16:50

    Roelie Laterveer:

    Veel succes met je voorberdingen en we gaan je zeker volgen op je site.groetjes van Marco, Roelie en de kids.

  • 11 September 2006 - 16:13

    Opa & Oma Hartman:

    Lieve Gabriëlle wij wensen jou heel veel succes in Mexico en pas goed op jezelf en kom gezond weer terug we zullen je hier weer missen,dag hoor opa en oma Hartman...

  • 15 September 2006 - 12:26

    Marjolein:

    Hoi Gabrielle!
    Spannend! De 23e komt echt al heel snel nu voor je! Wow, ik geloof echt dat je een goede tijd gaat hebben. Raar joh, dat ik nu niet meer even lekker met je kan kletsen. Dan maar eventjes zo. Anyway, ik denk aan je en bid voor je! Geniet nog even van iedereen thuis ennuh...succes met je koffer inpakken. haha! Hoeveel kg mag je mee?

    Liefs, Lein

  • 23 September 2006 - 19:31

    Nel Kooiman:

    Hoi Gabrielle

    Wat leuk dat we jou reis mee mogen beleven op je website ik wens je Gods Zegen toe voor de komende tijd
    liefs en groetjes
    Nel Kooiman

  • 24 September 2006 - 20:01

    Oompje John:

    Hoi Gabriëlle,

    We zijn erg benieuwd naar je belevenissen in het verre Mexico.
    Regelmatig zullen we hier ff een kijkje nemen om te lezen hoe het met je gaat. Maak er een mooie tijd van daar en pas goed op jezelf.

    Dikke kus vanuit Middelburg.

  • 25 September 2006 - 10:53

    Cynthia:

    hoi gabrielle.
    hoe ging je reis?
    ik hoop dat je het leuk hebt in mexiko.
    doei.
    xxx van cynthia.

  • 10 Januari 2007 - 09:45

    Roelie Laterveer.:

    Natuurlijk alle goeds voor 2007, en dat je nog veel mooie reizen mag maken. Voor morgen alvast een fijne verjaardag toegewenst. En we blijven je volgen via je site. Groetjes van ons allemaal uit Etten-Leur

  • 10 Januari 2007 - 09:54

    Roelie Laterveer.:

    Natuurlijk alle goeds voor 2007, en dat je nog veel mooie reizen mag maken. Voor morgen alvast een fijne verjaardag toegewenst. En we blijven je volgen via je site. Groetjes van ons allemaal uit Etten-Leur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 47661

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: