aankomst - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

25 September 2006 | Mexico, Ensenada

hoi allemaal,
Ik ben zaterdag veilig geland in San Diego. Daar werd ik opgehaald door de YWAM staf. Ik was erg moe van de reis en dacht dat we dan ook gelijk door zouden reizen naar Mexico. Maar eerst moesten we wachten op de andere mensen die zouden landen. Voordat we naar Mexico gingen zijn we eerst gaan eten in een restaurant. Daarna zijn we naar Mexico gereden. Bij de grens moesten wij nog een visum regelen. Het was voor mij een reis langer dan 24 uur.

De basis hier is heel mooi. Het is een groot gebouw en staat aan 't strand. Ik slaap in een kamer met 7 andere meisje. (1 van Spanje, 2 van Mexico en 4 van de USA)Het is zo goed om hier te zijn en ik voel me ook al een beetje thuis. Het team bestaat uit 29 mensen. (mensen van Zwitserland, Duitsland, Engeland, Australie en Canada.)

Zondag hadden we een vrije dag en konden we veel uitrusten. 's Avonds was er een speciale maaltijd omdat het de eerste dag was voor de studenten in Mexico. Mexicaanse muzikanten zorgden voor de sfeer en na de maaltijd werd er gedanst. Daarna waren er nog wat spelletjes.

Vandaag hebben we veel uitleg gehad en hebben ze ons een rondleiding gegeven in de base.

Hoe gaat het met jullie daar? Ik hoop van jullie te horen.

  • 26 September 2006 - 07:12

    Marijke:

    Hey Gabrielle! Het is leuk om te horen dat je reis goed is gegaan, het is wel een erg lange reis zeg. Hopelijk ga je nog veel mooie dingen beleven! Groetjes!
    Marijke

  • 26 September 2006 - 07:34

    Mar:

    Hee gabje, wat leuk dat je veilig bent aangekomen. het is goed om te horen dat je het al naar je zin hebt.!!! ik zit nu maar eens op stage een berichtje naar je te typen. Ik kan bijna niet begrijpen dat je echt weg bent. Ik wil je steeds bellen, en dan denk ik; ownee, ze is er niet. Ik wens je heel veel plezier, en ik plaats snel weer een berichtje hoor! Heel veel liefs, Mar.

  • 26 September 2006 - 09:15

    Anic:

    hej gabrielle,

    ik laat even weten dat ik je bericht heb ontvangen. Vidn het leuk om te lezen. veel plezier in mexico
    groetjes anic

  • 26 September 2006 - 12:23

    Sarah:

    Zo echt kicke... is er nog een plekje vrij? Kom ik ook ff langs! Echt leuk dat je dit dagboek bijhoudt! Groetjes en take care!

  • 26 September 2006 - 12:30

    Opa:

    Blij van je te horen dat je na een lange reis goed bent aangekomen.Hier is alles goed.Het beste verder
    Gr.Opa en Oma

  • 26 September 2006 - 12:32

    Chan:

    Ha die Gaby,
    Goed te horen van je, en dat je het al zo naar je zin heb daar.
    De foto lijkt wel net z'n hotel...wel rose!! ;)
    Anyway, ik geniet van je berichtje.
    Gods zegen voor alles wat je gaat doen! En ik zie de volgende berichten en foto's wel weer verschijnen!
    grtz Chan

  • 26 September 2006 - 12:39

    Gabrielle:

    echt heel leuk om van jullie allemaal berichtjes en emailtjes te ontvangen. Ja, het is hier zeker een mooi gebouw. Het heeft heel veel kamers, kantoortjes, klaslokalen en buiten is er nog een groot gebouw voor grotere samenkomsten.

  • 26 September 2006 - 13:52

    Pap:

    Hoi lieverd.
    IK kwam net opa tegen op de fiets en had je bericht al gelezen.
    Leuk dat je nu al leuke dingen gedaan hebt en dat het al naar je zin hebt.
    Maak er nog een leuke tijd van.

    groetjes.

  • 26 September 2006 - 13:54

    Kim Vermeire:

    met mij gaat het goed
    het is leuk dat we een berichtje krege
    hopelijk kom je snal terug

    grtn kim

  • 26 September 2006 - 15:11

    Erwin De Muzikant:

    Hoi gabriëlle!!
    Ik vind het echt leuk om de foto's te zien.
    Ik hoop en bid dat je snel de talen onder de knie zal krijgen waardoor je makkelijker met mensen kan praten!!

    Groetjes Erwin

  • 26 September 2006 - 15:36

    Talitha:

    Heej Gabrielle!

    Leuk om wat van je te horen!Ik vond het super gezellig dat je nog was langsgekomen!Echt een lange reis heb je dan gemaakt!Is het daar koud?Ik heb gister eindelijk na 3x mijn rijbewijs gehaald!Echt een opluchting!

    Heel veel succes daar!
    Liefs, Je nichtje Talitha

  • 26 September 2006 - 16:39

    Karin Hartman:

    Hoi lieverd!
    Bedankt voor je snelle berichten. Fijn dat jullie genoeg computers en laptops tot jullie beschikking hebben. Ik geloof werkelijk dat je een fantastische tijd gaat hebben daar! God bless you and all the others! Bring our greetings to Marieke.

    Liefs Mamaita

  • 26 September 2006 - 17:45

    Maud:

    Heej gabrielle :)

    leuk dat alles Goed is verlopen en dat je het al beetj naar je zin hebt. Maar wel een lange reis wat je hebt gemaakt:p en k hoop dat het daar verder leuk zal zijn;)

    groetjes maud!!

  • 26 September 2006 - 18:21

    Caitlin:

    Hoi gabrielle, Goed om te horen dat alles goed is verlopen. Wel een lange reis zeg. Leuk dat er een paar foto's op staan!

    Bless you !

    .Liefs, Caitlin.

  • 26 September 2006 - 18:39

    Esther Smedeman:

    heej
    meej mij is ook alles goed ! ik hoop voor je dat je tetaal al een beetje begrijp ik zal voor je bidden (mis je nu al) kusjes esther god zegen houvanje

  • 26 September 2006 - 19:37

    Nel Kooiman:

    Hoi Gabrielle
    Fijn dat je een goede reis en aankomst hebt gehad. ik wens je een goede tijd daar en Gods Zegen

  • 27 September 2006 - 06:29

    Joella:

    heeej meid! Echt super stoer dat je er bent man! =) Wij hebben nu internet in huis, dus we kunnen al je avonturen volgen... Ik kijk uit naar je volgende blog..

    x

  • 28 September 2006 - 14:17

    Cynthia:

    hoi.
    je hebt het daar vast leuk he in mexiko?
    veel plezier.
    xxx van cynthia.

  • 28 September 2006 - 14:22

    Marjolein:

    Whoehoe! Je bent er! Tof dat je avontuur eindelijk is begonnen! Denk aan je,
    liefs, Lein

  • 28 September 2006 - 16:36

    Ronald En Wilma:

    hoi gabrielle.wat leuk zeg je reis naar mexico.en een beetje mooi weer daar?we bidden voor je dat je een hoop zegen mag krijgen en uitdelen.God zegen je.liefs ronald wilma immanuel en noel

  • 29 September 2006 - 13:47

    Tessa:

    heey gabrielle
    gelukkig dat je veilig bent aangekomen..lange reis heb je gemaakt hoor!
    hopelijk is het daar warmer dan hier:P
    ist daar een beetje leuk?
    vast wel:) ik hoop snel weer iets van je te horen
    xx tessa

  • 30 September 2006 - 07:10

    Esther:

    hoi Gabrielle
    Leuk ook van jou te horen zo via de webside. Ik ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt in mexico.
    ik hoop dat je daar veel geweldige dingen mag mee maken met God. En dat andere mensen aangeraakt zullen worden door wat jullie daar doen.

    blessings

    esther en filip


  • 30 September 2006 - 23:32

    Jeroen Calvados:

    he hallo heb ff op de site gekeken!leuk hoor!!! alles goed daar? veel plezier he groetjes jeroen en ignas

  • 01 Oktober 2006 - 12:03

    Maffe Men:

    Hey schattebol,
    Kon het toch niet laten om hier ook ff wat te zetten ;) Het is echt zo gaaf om te mogen zien waar je bent en te bedenken dat je echt nog zulke mooie dingen mag gaan doen.
    Geniet maar lekker daar.
    Ik zag dat Calvados ;) ook al was langsgeweest. Leuk he?!!!
    Knuf

  • 02 Oktober 2006 - 18:43

    Tante Annie:

    Hoi Gabrielle,
    Wat een lange reis heb je gehad. Maar je bent gelukkig goed aangekomen. We vonden het leuk om je zaterdagochtend nog even uit te zwaaien op Schiphol. 't Was ook goed te zien dat je er erg veel zin in had. We hopen dat je een fantastische tijd hebt in Mexico. Leuk om direct al wat foto's te zien. De basis ziet er ook echt mooi uit. Is het overal zo mooi daar? Liefs van ons allemaal.

  • 09 Oktober 2006 - 19:36

    Opa En Oma Hartman:

    lieve Gabrielle
    fijn dat je goed ben aangekomen en dat je het goed naar je zin heb.je heb al gedacht ik hoor maar niets van opa en oma
    maar ik wist niet goed hoe ik je terug kon mailen
    hoop dat het nu wel lukt
    nu meisje pas goed op je zelf en nog een goede tijd daar groetjes van
    opa en oma dag hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 47649

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: