Tijuana - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Tijuana - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Tijuana

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

06 Oktober 2006 | Mexico, Ensenada

Ik had jullie verteld dat ik in Ensenada verbleef maar sinds vorige week zijn we met de hele groep verhuist naar Tijuana (vlakbij de Amerikaanse grens). Onze paspoorten bleken niet in orde te zijn en omdat ze kwamen controleren in Ensenada moesten we weg. We zijn nu een week in Tijuana en zullen hier nog een week verblijven.

Ook hier kan ik me prima vermaken. Het strand is aan de andere kant van de straat. Maandag heb ik een amerikaans voetbalspel geleerd.

Dinsdag zijn we naar Nico's huis geweest voor een cocofloat party. (Nico is een gezellige, spontane, gastvrije, duitse vrouw die getrouwd is met een Amerikaan en woont in Mexico en werkt bij YWAM.) Met haar heb ik een half jaar gemaild. Het was een gezellige avond en konden zoveel ijs eten als we wilden.

Van het weekend zijn we vrij en ga ik waarschijnlijk met een aantal naar San Diego toe.

  • 06 Oktober 2006 - 20:39

    Caitlin:

    Hee Gabrielle .. ziet er gezellig uit ;)

    liefs, Cait

  • 06 Oktober 2006 - 21:03

    Marina:

    Hee lieverd! leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt. ik mis je wel al een beetje hoor haha. Kom nu net thuis van mijn werk en ga zo lekker slapen, ben erg moe. Heel veel plezier nog en tot snel weer. Liefs Mar.

  • 06 Oktober 2006 - 22:34

    Richy:

    Ha Gabri,
    probeer dat voetbalspel nog even te onthouden dan kan je't mij leren! Over ijs gesproken... wij zitten hier ook nog steeds met die cornetto's.
    Blessings and greetz Richard

  • 07 Oktober 2006 - 17:38

    Silberie:

    Hey, Como estas?

    Vemos que estas disfrutando.

    Bendicion,

    Familia Silberie

  • 07 Oktober 2006 - 19:02

    Lientjuh:

    hey hey gelukkig nog alles ok! ziet er een gezellig feest uit :) mis je wel hoor! heel vee; succes en tot snel! xxx liefs Lientjuh

  • 07 Oktober 2006 - 20:56

    Erwin:

    Hoi Gabrielle

    ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik bid voor je

  • 08 Oktober 2006 - 10:14

    Aart Hartman:

    Hoi Gabriëlle,

    Je bent nu echt een prediker.
    Het is daarom nog maar het beste voor een mens dat hij(Zij)zich aan eten en drinken te goed doet en volop geniet van alles wat hij moeizaam heeft verworven.En ook dat is in de hand van God.
    Aan een mens die Hem behaagt geeft hij wijsheid,kennis en vreugde. prediker 1:24-26. grt Pa.

  • 08 Oktober 2006 - 10:47

    Nel:

    Hoi Gabrielle

    gaaf. jo'h wat jij allemaal beleeft en leuk dat je ons zo op de hoogte houdt.
    hugh Nel

  • 08 Oktober 2006 - 13:36

    Maltie Scholten:

    Hoi Gabrielle,

    Wat goed dat je het zo naar je zin hebt.
    En dat je veel ijs hebt gegeten.
    Hier gaat alles goed.
    Het word steeds kouder hier.
    Maar gelukkig droog.
    Veel liefs en blessings MAltie

  • 11 Oktober 2006 - 11:34

    Inge:

    Veel liefs& zegen vanuit Z-A :) xx

  • 14 Oktober 2006 - 12:13

    Bart En Ruth:

    hai gabrielle, wat zie je er goed uit man zo te zien is het daar heel erg gezelig(: hoe gaat het met je spaans/portugees heb je de taal al een beetje te pakken? nou wat ik denk dat je vooral moet doen is veel lol hebben en genieten van alles wat je ziet en doet heel veel liefs bart en ruth

  • 14 Oktober 2006 - 15:14

    Mariska:

    Ik vind het leuk om te lezen wat je daar allemaal doet in Mexieo.Alleen ik snap het niet allemaal.Want ik heb nog geen engels geleerd.
    groetjes en kusjes Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 47652

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: