terug in Ensenada - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu terug in Ensenada - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

terug in Ensenada

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

19 Oktober 2006 | Mexico, Ensenada

Hoi iedereen!

Vanaf 8 oktober zijn we weer terug in Ensenada en zijn onze paspoorten in orde. We zijn die zaterdag toen nog een dag naar San Diego geweest. De tijd gaat hier heel snel. Vanavond trakteerde onze spreker van deze week ons op een avondje uit. We zijn naar een spelletjes hall geweest.

Ik speel hier veel gitaar en leer ook van de andere gasten hier. Met de taal gaat het redelijk. Ik ben nu wel gewend aan het engels en ik leer elke dag weer nieuwe spaanse woorden.

OUTREACH
Afgelopen weekend hebben we les gehad in drama's en hebben we veel verschillende drama's, dansjes en poppenspelen ingestudeerd voor onze outreach of local ministry.
Onze outreach gaat naar Guatamala! Dit keer hebben ze besloten niet naar Mexico of Colombia te gaan. We gaan met de hele groep naar Guatamala en daar splitsen we op in 2 teams. Eén team dat naar kust gaat en gaat helpen bij kerken. Het andere team gaat de bergen in naar de onbereikte gebieden.

LOCAL MINISTRY
Vandaag en vorige week hebben we local ministry gehad. Onze groep werd gesplitst in 3 teams en elk team heeft zijn eigen gebied. Ik ben met mijn team naar een afgelegen gebied geweest waar de kinderen arm gekleed zijn. Deze dag hebben we liedjes gezongen, dramaspel gedaan en hebben we gespeeld met de kinderen.

Volgende week is de conferentie met Loren en Darline Coninghem waar iedereen wel naar uit kijkt. Het is bijzonder dat deze conferentie op deze base wordt gehouden en wij(dts'ers) gratis mee kunnen genieten.

  • 19 Oktober 2006 - 06:39

    Sarah:

    Zo... kicke zeg:) En leuk dat je outreach al bekend is he? Take Care! God bless!

  • 19 Oktober 2006 - 08:43

    Joe Ephraim:

    Hey Gabrielle,

    Wordt lekker enthousiast van je verhalen ... leuke foto's en goed om te zien dat je het naar je zin hebt. Haha, de warme groetjes uit Terneuzen:-)

  • 19 Oktober 2006 - 09:32

    Mendy:

    HEy bijzonder zussie van me!!!
    Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt!!! Je straalt op de foto's zoals ik je ken!!!
    Je bent echt een kanjer hoor!!!

    Knuffie

  • 19 Oktober 2006 - 14:36

    Nel:

    Hoi Gabrielle

    wat een gezellige foto's leuk met die kinderen. wat zal jij een boel beleven. groetjes \Nel

  • 19 Oktober 2006 - 15:22

    Silberie:

    Hola Gabi,
    Leuk om weer van je te horen. en mooie foto's. Geniet van de conferentie.

    con mucho amor,
    Silberie

  • 19 Oktober 2006 - 17:28

    Hanneke:

    hoi Gabrielle

    ik hoor natuurlijk veel va marieke, maar vind het ook leuk om jouw site te lezen! leuk dat je het leuk hebt, ook al is het engels en spaans soms lastig.

    doeg!
    Hanneke

  • 19 Oktober 2006 - 20:45

    Tante Annie:

    Hoi Gabrielle,
    Leuk om weer zo'n enthousiast verhaal van je te lezen en de foto's te bekijken. Je kan echt merken dat je het goed naar je zin hebt daar. Je vindt het vast ook leuk om naar Guatamala te gaan met de outreach. We wensen je voor volgende week alvast een hele goede conferentie toe.
    Groetjes, ook van Oom Jan en Mariska, Tante Annie

  • 19 Oktober 2006 - 21:08

    Caitlin,,:

    Heej Gabrielle, ik zie dat je het daar naar je zin hebt! :) ..

    Bless u

    liefs, Caitlin

  • 20 Oktober 2006 - 12:12

    Cynthia:

    hoi gabrielle.
    ik lees dat je het heel erg leuk hebt in mexico.
    leuk hoor.
    doei.
    xxxx van je nichtje cynthia.

  • 20 Oktober 2006 - 18:11

    Marjolein:

    hey gabrielle! om even te reageren op jouw reactie op mijn site (om het voor deze lezers nog ingewikkelder te maken dan het eigenlijk is); m'n verjaardag was super, hier hebben ze niet de traditie om je gezicht in de taart te duwen, maar om je volledig nat te gooien met waterballen. Ook lachen dus...al moest ik er eerst eigenlijk niet zo veel van hebben...maarja, je bent maar 1 keer per jaar jarig he?
    Hee, super dat je naar Guatamala gaat! Lijkt me heel tof! Ik blijf op zoek naar m'n wale...
    Liefs Lein

  • 20 Oktober 2006 - 18:40

    Opa:

    Leuk om weer een positief verhaal van je te horen, veel succes verder met je studie werk en zeker ook met de vele contacten die je daar hebt.
    gr.ook van Oma

  • 22 Oktober 2006 - 08:39

    Heleen Butler:

    Hoi Gabrielle
    Ik sprak je vader gisteravond en die vertelde dat je in Mexico ben. Gaaf!! Heb net je belevenissen gelezen. Je maakt daar lekker veel mee. Gods zegen en groetjes.
    Heleen

  • 22 Oktober 2006 - 10:59

    Pa En Opa Hartman:

    Gabriëlle ,we wensen je erg veel succes en leuk dat je al zoveel vrienden hebt,het gaat je verder heel goed,
    de hartelijke groeten van opa en oma H en pa en ma H.
    Als je weer thuiskomt wil ik graag de salsa van je leren en geniet verder nog van de zeeleeuwen
    Pa

  • 30 Oktober 2006 - 14:38

    Inge:

    Vette zegen voor daar...! :)

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 47661

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: