5e dag in Guatamala - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu 5e dag in Guatamala - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

5e dag in Guatamala

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

23 December 2006 | Guatemala, Guatemala-stad

Aller eerst wil ik jullie prettige en gezellige kerstdagen wensen en een heel gelukkig nieuwjaar!! De tijd vliegt en ja over 2 dagen is het al kerst.

Nou hier in Guatamala zitten we niet stil. Maandagnacht was de eerste groep aangekomen en dinsdagnacht kwam de rest van onze groep aan in Guatamala. Het is een mooie basis. Het is hier erg groen. Het is warm hier, (niet normaal voor hun winter, zo´n 20 graden denk ik). Om af te koelen nemen we een duik in het zwembad.

Woensdagavond zijn we naar een park gegaan waar we drama´s hebben gedaan. Het was in een soort muziek tent. We hadden muziek bij ons en de jongens gaven hele optredens van breakdance.

Donderdagochtend zijn we naar een andere wijk gegaan. Eerst liepen we door de straten om kinderen uit te nodigen voor ons programma. Er waren zo´n 100 kinderen die genoten van onze drama´s, dansen, verhalen en getuigenissen. En ik was verkleed als clown. (haha)

Donderdagmiddag, vrijdagochtend en middag opnieuw programma´s op straat gehad. En dit keer niet alleen voor kinderen. Vandaag een programma gehad met ongeveer 60 kinderen. Ook spelletjes met ze gedaan en we hebben daar ook gegeten.

Bedankt voor jullie berichten en kaartjes, die bemoedigen me erg!

• 23 December 2006 - 22:12

Tessa:

jij ook een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar !
    houvanjou !
    xx tessa

(ik vier met jou ouders en broers bij opa en oma kerst..zal je wel missen!)

• 24 December 2006 - 00:56

Oompje John:

Hoi Gabrielle,

Het is bijna 2 uur in de nacht haha en lees net je laatste berichtje.
    Echt te gek dat je ook dit avontuur weer bent ingedoken. Je hele leven kun je hier op terugkijken en dat zal heel goed voelen. Heel leuk om je te kunnen volgen op deze manier, we genieten er iedere keer weer van. Vanuit een kouder klimaatje wens ik je hele mooie kerstdagen met al je vrienden daar.
    En uiteraard...alvast een heel mooi 2007.
    Ik ben trots op je, dat mag je rustig weten.

XX Ome John

• 24 December 2006 - 12:58

Marina:

heee die gabje, gelukkig gaat alles goed met je, ik wens jou ook een enorm gezellige kerst en een gelukkig nieuwjaar. ik ben nu thuis in mechelen, we zijn de kerstverlichting nog aan het ophangen. je hebt wel mooie foto's op je site staan, ziet er heel gezellig en leuk uit. ik hoop dat je veel goede dingen kunt doen en dat je ook weer gelukkig en gezond terug komt naar hier. veel plezier nog en geniet van je tijd daar in het zonnige guatamala, hier is het maar koud.

veel liefs,

groetjes

• 24 December 2006 - 14:37

Nel:

Hoi Gabrielle

WE denken aan jou hoor ik wens jou ook hele fijne dagen
    Groetje en liefs
    Nel

• 24 December 2006 - 15:44

Men:

Hey hey lieve schat!!!

Even zeggen dat je echt een kanjer bent!!!!
    Geniet van je site!!!

DIkke knuf Men

• 24 December 2006 - 16:24

Familia Silberie:

Hola Gabrielle,
    Feliz Navidad y un prospero Anjo Nuevo.

• 24 December 2006 - 18:40

Geert En Lieve :

Veel zegen toegebeden met het mooie werk dat jullie mogen doen, er is zo veel nood bij de kinderen , en ze kunnen niet vroeg genoeg hun Heiland kennen.Ik vind het bijzonder leuk dat jullie op zo'n onconventionele manier het evangelie uitdragen.
    We blijven voor je bidden.

• 24 December 2006 - 23:00

Inge:

Hi Gabrielle! Klinkt allemaal super gaaf wat je mee maakt! Leuke foto;s ook! Veel liefs & zegen, Inge xx

• 25 December 2006 - 11:12

Erwin :

Ik vind het geweldig gaaf wat jullie allemaal doen,zeg.
    die hitte is wat andere koek dan hier.jammergenoeg ligt er bij ons nog geen sneeuw.
    Maar heb nog een 2 hele fijne maanden met elkaar

• 26 December 2006 - 12:41

Familie Schild:

We hebben je site al dikwijls gelezen en bekeken. Geweldig dat blijvende enthousiasme waarmee jullie bezig zijn voor het koninkrijk van God. En dat op een heel gewone en blije manier. Om jaloers op te worden. We hebben verschillende keren gelezen dat deze DTS een onuitwisbare indruk op je zal maken. Dat zal zeker zo zijn. We hopen op je site nog veel van je te kunnen lezen en zien en wensen je vanuit Den Haag alle goeds en veel zegen voor het komende jaar. Tot ziens in Zaamslag of Den Haag.

• 27 December 2006 - 12:06

Mariska:

Ik heb al een paar keer mexicaans gegeten ,Buritos en tako's.Dat was erg lekker.En ik vind het leuk om je mailtjes te lezen.
    groetjes Mariska
    Ook van Papa en Mama de groetjes en een fijne jaarwisseling.

• 27 December 2006 - 16:42

Opa En Oma Hartman:

lieve Gabrielle.
    bedankt voor je kaartje.wij hopen dat je fijnen kerstdagen heb gehad en wensen jou een gelukkig en gezond 2007 wij verlangen naar je thuiskomst wat zal jij veel te vertellen hebben van al de ervaringen die je daar opgedaan heb nu dag hoor het ga je goed hartelijke groeten van opa en oma doei.

• 29 December 2006 - 23:05

Nichtje Talitha:

Hee Gabrielle!
    Jij ook een hele fijne jaarwisseling!hoe hebben jullie de kerstdagen doorgebracht?En wat doen jullie met de jaarwisseling?
    Ik vind het nog steeds super leuk om te lezen wat je daar allemaal voor goeds doet!
    Heel veel succes nog!

Liefs, Talitha

• 01 Januari 2007 - 22:21

Wim En Ella:

Hoi Gabriëlle,
    *** HAPPY NEW YEAR ***
    wij vinden het heel leuk om te zien en te lezen hoe goed het met je gaat, je staat steeds stralend op de foto's. Petje af hoor voor jou! Veel succes met alles wat je nog gaat ondernemen. We denken veel aan je en wensen je een heel gelukkig nieuw jaar toe!
    Liefs, ook van onze kids

• 07 Januari 2007 - 02:25

Monique, Anne,michie:

Hoi gabrielle

We hebben via het kerstkaartje van je ouders gehoord dat je ver weg bent. Echt iets voor jouw.
    We wensen je een super 2007 toe en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, is weer eens wat anders om je verjaardag te vieren in de zon. Wij zijn verhuisd naar de leeuwenlaan 2 te Terneuzen. Dus als je weer terug ben, kom leuk weer eens langs.
    Vele groetjes Monique,gilbert, anne en michiel.

• 08 Januari 2007 - 09:52

Chan En Thijn:

Hooooooi Gab,

Goed te horen dat je zulke geweldige dingen mag doen zeg!! Echt gaaaf!
    We wensen je vanaf hier een Terneuzens goed nieuw jaar toe! Met misschien nog wel meer avonturen. En is het niet in het buitenland, dan wel in je eigen leven!
    Blijf genieten en schijn met je licht!

Groeten en hug
    Chantal en Marthijn