terug uit de Oekraine - Reisverslag uit Zaporizhzhya, Oekraïne van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu terug uit de Oekraine - Reisverslag uit Zaporizhzhya, Oekraïne van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

terug uit de Oekraine

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

29 Juli 2008 | Oekraïne, Zaporizhzhya

Hoi lieve mensen,

Wat heb ik weer veeel avonturen beleefd. Ongelooflijk zo'n reis naar de Oekraine. Het heeft lang geduurd eer we er waren en ook de terugreis duurde langer dan gepland.

Omdat we bij de grens met de Oekraine kregen te horen dat we niet verder konden met 2 busjes, stonden we daar letterlijk op straat midden in de nacht. Ons hoteltje bleef lang op ons wachten en half 7 's ochtends kwamen we aan bij het eerste hotel. Daar eerst flink uitgerust na 1,5 dag rijden voor we weer verder gingen.
De dag erop weer in de auto's, hadden ondertussen andere bus geregeld zodat we weer verder konden. Onderweg botsen we letterlijk op elkaar waardoor er weer een bus miste en weer ander vervoer moesten krijgen.

Uiteindelijk waren we zondagmorgen aangekomen om 5 uur. We hadden toen de keus of we nog naar de kerk zouden gaan zoals afgesproken. Ondanks onze vermoeidheid van deze lange reis gingen we naar de kerk waar we de hele kerkdienst hebben verzorgd. De Geest van God was zo sterk dat we wonderbaarlijke kracht kregen van boven. De oudere vrouwen waren aan het bidden toen we het theater binnen liepen waar de samenkomst plaast vond. We gingen eerst door een knuffeltunnel die vervolgens overging in een firetunnel. Ons team had dit gewoon nodig en we werden zo intens opgebouwd.

Van maandag tot vrijdag zijn we op een kamp geweest, waar we ook veel beleefd hebben. We zaten aan een strand. Dus het was heerlijk om te zwemmen in de zee, want het was daar ongelooflijk warm, wel 40 graden.

oke, als je nog meer wilt weten bel of mail me gerust.

vrijdag kom ik weer thuis(zaamslag)

tot ziens!

• 29 Juli 2008 - 16:28

Melanie:

Hey Gabrielle,
    Je reist toch ook wel af zeg. Ik wist trouwens niet dat je naar de Oekranie ging. Laat me maar weten hoe het was daar en kom veilig naar huis.

Be Blessed

• 29 Juli 2008 - 17:40

Tante Annie:

Lieve Gabrielle,

Wat een reis! Wij zijn zeker benieuwd naar al je verhalen. Nog een paar goede dagen daar en alvast een hele goede thuisreis gewenst.
    Groetjes van ons alledrie.

• 30 Juli 2008 - 09:10

Yvonne:

wauw, echt gaaf, maar ook vervelend met die bussen, ik vertrek morgenvroeg naar Italie, dus zie je nog een week niet, Gods zegen voor je reis terug. Dat alles zal meewerken, en goede contacten en gesprekken zal hebben.
    liefs Yvonne

• 30 Juli 2008 - 10:29

Men:

Hey wereldreizigster,

Wat een avondturen weer allemaal he?!! ECht te gek hoor!!! Spreek je snel, dan kunnen we even heerlijk bijkletsen!!!

Love you!!!
    Heavenly hugh Men