Grote Zomervakantie - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Grote Zomervakantie - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Grote Zomervakantie

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

12 Juli 2008 | Nederland, Zaamslag

Hoi beste geïnteresseerden,

De grote zomervakantie is voor mij al lang begonnen. Vandaag ben ik uit Duitsland gekomen van een 8 daagse reis van Buitenhof, waar ik samen met andere begeleiders reizigers heb begeleid met verstandelijke en lichamelijke beperkingen. Ik heb een gezellige en ontspannen tijd gehad.

OEKRAINE
Volgende week donderdag is het zo ver... dan vertrek ik naar de Oekraïne voor 10 dagen! Ik ga mee met een team van jongerencentrum 'Lighthouse' uit Rilland.(www.jc-lighthouse.nl)
Wat we precies gaan doen in de Oekraïne durf ik nog niet met alle zekerheid te zeggen.
Maar we gaan naar een kerk toe waar het een en ander mogen doen, waarschijnlijk nog 2 weeshuizen bezoeken en ondersteuning bieden bij een jeugdconferentie. Morgen heb ik een teamdag en dan krijg ik meer uitleg over de reis.

Ik wens jullie een prettige en zonnige vakantie tijd toe! En ik laat jullie de foto's zien van de reis.

Groetjes, Gaby


  • 12 Juli 2008 - 07:13

    Inge:

    Hai Gabrielle!
    Dit is zo grappig!! Ik kom weleens bij Rilland dus ken de meeste wel v/d foto :) Als het goed gaat gaat er ook ene Jedidja met jou reis mee?! Haar ken ik namelijk ook ;)
    Leuk hoor deze reis!! Ga je ook naar het Rilland wknd in okt. toe? Ik iig wel.
    Liefs & veel zegen!!
    www.bethere.web-log.nl

  • 12 Juli 2008 - 08:23

    Adrienne:

    Natuurlijk ben ik geintresseerd! super gaaf al die reizen, en die reis naar Oekraine klinkt ook gaaf joh!
    Ik was afgelopen week een weekje in Nederland, maar ik mail je nog wel!
    Veel plezier, Schijn Gods licht!
    knuffel A3n

  • 12 Juli 2008 - 08:46

    Ria:

    Hi vakantiemaatje.
    Heel veel plezier en power voor je trip naar de oekraine. Doe je metgezellen de groeten.

  • 12 Juli 2008 - 18:10

    Men:

    Hey lieve schattebol,
    Als ik jou zo weer zie met die gehandicapten denk ik WOw, wat ben je toch een geweldige meid :d
    Verder wens ik je vette power en blessings in Oekraïne, Go for the highest girl!!!
    Love you!!! BIg hug!

  • 14 Juli 2008 - 11:47

    Marjolein:

    Hoi Gabriëlle! Wat heb je een heleboel gave plannen! Heb een fantastische tijd, maar dat zal vast wel lukken :) ! En als je terug bent, moeten we echt even meeten hoor!
    Goeie reis alvast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaamslag

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 47662

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: