4 dagen medische kliniek en dagje Rio de Janeiro - Reisverslag uit Maricá, Brazilië van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu 4 dagen medische kliniek en dagje Rio de Janeiro - Reisverslag uit Maricá, Brazilië van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

4 dagen medische kliniek en dagje Rio de Janeiro

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

31 Juli 2010 | Brazilië, Maricá

Hi allemaal,

Ik heb weer een bijzondere week achter de rug. Eerste 3 dagen van de week was er een campagne op het terrein van REAME (waar we verblijven). De eerste dag was ik betrokken in de gebedspost waar verschillende mensen hun leven aan Jezus gaven. De andere 2 dagen heb ik een gyneacoloog geholpen met het doen van uitstrijkjes bij vrouwen.

Woensdagavond werd de helft van ons team zwak ziek en misselijk waaronder ik. En heb ik zowat een hele avond en 's nachts overgegeven. Donderdag hadden we een vrije dag en konden alle zieken herstellen. Ik was niet de enige die op bed lag :)

Vrijdag zijn we naar een vuilnisbelt gegaan. In een kerk hielden we een medisch spreekuur. 's Middags gingen we de wijk in. Ik vond het prachtig om deze kinderen te zien, te knuffelen en ballonnen voor ze te draaien. (oh ja en heb stickers uitgedeeld)

Vandaag (zaterdag) zijn we met het hele team naar Rio de Janeiro geweest. Ik heb ontzettend genoten van het straatleven, de mensen, de natuur, de botanische tuin, boottocht en de bijzondere gesprekken die ik mensen had deze dag.

Oke, nu moet ik gaan, een aantal mensen wachten op mij om zelfgezette koffie te drinken met stroopwaffels uit Holland erbij :)

BYEEE

  • 01 Augustus 2010 - 06:47

    Gerrit:

    Hoi Gaby en de rest van de gezalfde des Heren ik ben trots op u allen en wensen u GODS nabyheid en zegen en bescherming toe heel veel liefs uit Holland en snel tot ziens xxx

  • 01 Augustus 2010 - 08:22

    Priscilla:

    Dat klinkt een stukkie beter! Jij bent hier toch wel echt voor gemaakt! Gezelligheid brengen! Mooi hoor!!

  • 01 Augustus 2010 - 09:52

    Lisette:

    Echt super om je verhalen te lezen en je te volgen! Ben jaloers :)
    Have fun en geniet ervan!

  • 01 Augustus 2010 - 15:22

    Suzanne:

    Heeej Gabrielle,

    ben net een aantal uurtjes geleden over Rio de Janeiro heen gevlogen. Ik had wel kunnen zwaaien!!!!

    Veel plezier daar!

  • 01 Augustus 2010 - 15:37

    Yvonne:

    Hoi Gaby,
    leuk dat je steeds even iets laat weten, gelukkig hebben jullie af en toe ook ontspanning, is ook belangrijk. Gezellig samen zijn. Maar goed dat het maar een avond en dag geduurd heeft, dat jullie ziek waren. Nog veel plezier/zegen toegewenst voor je laatste week.
    Ps. had nog niet bedankt voor je e-card, was mooi, we hebben gisteren hier op straat in Terneuzen ook mogen vertellen over Jezus, was echt gaaf!
    Groetjes + knuffel
    Yfje

  • 01 Augustus 2010 - 15:55

    Mendy:

    Je bent een kanjer!!!
    Hou van je lekker ding die je bent!!!
    Keep on going!!!

  • 02 Augustus 2010 - 05:07

    Nel:

    Hoi meisje
    ik ben blij dat je weer opgeknapt bent. leuk om zoveel van je mee te beleven.
    ik geef je een hugh zodat jij dat weer door kan geven aan de kindjes
    Gods zegen en een dikke knuffel

  • 02 Augustus 2010 - 11:26

    Jedidja:

    hee gaby

    Oh wat ben ik blij dat je weer beter bent.. Ik ben effe flink op de bres gaan staan voor je.. ik droomde vanacht over je. ;)
    good bye floris nightingale;)
    dikke knuffel

  • 02 Augustus 2010 - 11:50

    Lindsay:

    Hey meissie,

    Wat leuk zeg!
    Wat gaaf om te lezen wat jij allemaal meemaakt.

    HAVE FUN!!!
    xxxxxx

  • 03 Augustus 2010 - 09:48

    Joke:

    Hoi lieve Gabi.
    Super, de dingen die jij met God beleefd door er in de eerste plaats maar te zijn voor de mensen daar en je prachtige lange armen kunt gebruiken om mensen te huggen zodat ze de liefde van God kunnen ontvangen. Keep on going, i pray for you!!!!!!!!

    Dikke knuffel,
    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maricá

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 47630

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: