Eerste dag in medische kliniek - Reisverslag uit Maricá, Brazilië van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Eerste dag in medische kliniek - Reisverslag uit Maricá, Brazilië van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Eerste dag in medische kliniek

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

24 Juli 2010 | Brazilië, Maricá

Heej allemaal,

Jullie zijn vast nieuwsgierig naar het medische deel. Sinds 2 dagen is het medische team compleet (2 dokters en 4 verpleegkundigen). Vandaag waren we in Marica waar Peter Reis een medische kliniek opende. Vervolgens gingen we aan de slag. De kerk waar we onder werkten had veel voorbereid. De patienten waren al geregistreerd.

In de ochtend was ik samen met Corrianne in de healing room, waar we mochten bidden met de patienten. Later in de middag ging ik in de apotheek waar we de medicijnen verstrekten. We communiceerden via vertalers. Wat een zegen!

Ik vond het heel spannend, maar het viel alles mee.

Bedankt voor jullie gebed!

Bye

  • 24 Juli 2010 - 20:36

    Tanja:

    Hey Lieverd,

    Super dat je nu bent begonnen met het medische gedeelte!
    Succes en Godszegen!!

    Liefs Tanja

  • 25 Juli 2010 - 09:56

    Priscilla:

    Heey Gabrielle!!!

    Wat cool!!! Dat is echt wel heel bijzonder!!

    Liefs Priscilla

  • 25 Juli 2010 - 12:41

    Dik&Trudy:

    Wij bidden dat wonderen en tekenen jullie mogen volgen groeten Dik&trudy

  • 25 Juli 2010 - 13:01

    Hoi:

    fijn dat jullie zo goed kunnen werken daarzo. werkse,
    bedankt voor de e-card, is echt mooi.
    Ik heb donderdad mijn ogen laten laseren,2 dagen verschrikkelijke pijn gehad, maar nu gaat het beter, gelukkig. Kan alles ook al goed zien ;)
    Groetjes Yvonne

  • 25 Juli 2010 - 13:47

    Nel:

    Hoi Meisje
    Ik vind je een kanjer.
    Gods Zegen en veel liefs

  • 25 Juli 2010 - 14:23

    Fam Van Den Broek:

    Hoi Gabriëlle, fijn wat jullie mogen doen in Reanne en nu ook in de sloppenwijken samen met het medisch team. We bidden voor zegen op en leiding bij de dingen die jullie mogen doen.
    We hopen dat jullie ook mogen ervaren dat God werkt en dat je vruchten mag zien op wat je mag zaaien.
    De HEER is mijn licht,mijn behoud, wie zal ik vrezen? Bij de HEER is mijn leven veilig, voor wie zou ik bang zijn.Psalm 27:1

  • 25 Juli 2010 - 16:50

    Hannie:

    Hey Gabrielle, Wat gaaf om te horen wat je allemaal doet! Wauw! Heel veel zegen met alles.

    Liefs, Hannie

  • 26 Juli 2010 - 07:50

    Jedidja:

    hee gaby
    fantastisch!! Ik bid voor je! geniet ervan en shine;)
    liefs jedid

  • 26 Juli 2010 - 19:43

    Gerrit:

    Hoi Gaby ,ik vind het heel spannend en goed wat je allemaal onderneemt een dikke kus en GODS ryke zegen op al je wegen.

  • 31 Juli 2010 - 10:04

    Geert En Lieve:

    Leven en overvloed, deel het uit in Jezus naam!!!Een heel zegenrijke tijd gewenst

  • 31 Juli 2010 - 12:00

    Annelies:

    hey Gaby!

    wat een geweldige ervaring!!
    heel veel sterkte en Gods zegen toegewenst!
    ik denk aan je.

    liefs, Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maricá

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 47637

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: