Op naar Hawaii - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Op naar Hawaii - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Op naar Hawaii

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

24 September 2013 | Nederland, Zaamslag

Eind deze week vertrek ik naar de grote basis van Youth With A Mission (YWAM) in Kona, Hawaii.

Daar zal ik gaan dienen als staf bij YWAM Ships. De eerste drie maanden ga ik studenten begeleiden die een Discipel Training School volgen. Ik zal o.a. 'Eerste Hulp' lessen geven. Daarna gaan we met deze studentengroep en andere stafleden met een van de schepen van YWAM op outreach naar Micronesië. Hier wordt het geleerde in praktijk gebracht, o.a. door: muziek, drama, prediking, Eerste Hulp bieden, evangelisatie en werken met kinderen.

Op deze site zal ik regelmatig een stukje schrijven van de nieuwe belevenissen.

Wil je meer weten? Stuur dan een mail naar: gabrielle_hartman@hotmail.com




  • 26 September 2013 - 13:32

    Erwin:

    Heey Gabrielle,

    jah echt gaaf hoor...Een hele goeie reis gewenst!
    Zitten we nu echt iets dichter bij elkaar op de wereld..

    Groetjes uit Australie,
    Erwin

  • 27 September 2013 - 15:51

    Rjb86:

    Ik hoop dat je een voorspoedige reis zult hebben Gabriëlle * Ezra 8-21

    En dat de levende God je zal blijven beschermen * Deuteronomium 28-6:7

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 47657

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: