Goede aankomst in Hawaii! - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Goede aankomst in Hawaii! - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Goede aankomst in Hawaii!

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

06 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Vorige week zaterdag ben ik vertrokken van Amsterdam. Daar ontmoette ik een vriend, die dezelfde vlucht als mij had. Vervolgens had ik een stop in Philadelphia en kon ik een familie bezoeken die ik ken. ’s Avonds ging ik met deze familie naar de kerk. Zij zijn de pastors en vroegen mij een lied te zingen in de kerk. Ik was behoorlijk gaar, maar was zo leuk om daar weer te zijn. Na een paar uurtjes geslapen te hebben stond ik om 5uur op om verder te reizen. De totale reisduur was 40 uur. Op zondagmiddag kwam ik aan in de relaxte cultuur van Kona, Hawaï!!

Door Nico & Jim werd ik opgehaald. Werd aan veel mensen voorgesteld en kreeg korte rondleiding door de basis van ‘YWAM Ships’. De basis, wat vroeger een hotel was, is een prachtige locatie met uitzicht op de oceaan.

Maandagochtend begon de school voor de studenten. ’s Ochtends krijgen ze les en ’s middags is er een verschillend programma. Zo hadden we maandag ‘dinner with friends’. In het park deelden we eten en kleding uit. Zo’n 70 mensen konden we eten geven! Hawaï heeft namelijk ook veel arme mensen. Hawaï leeft met name van toerisme.

Deze week hebben we veel gehoord over de geschiedenis van YWAM Ships. Darlene Cunningham, Brett & Karen Curtis waren de sprekers van afgelopen week voor de studenten.

In totaal hebben we 31 studenten uit: Zuid-Korea, Finland, Noorwegen, Duitsland, Zwitserland, Zuid-Afrika, Canada, VS en Brazilië. Ik mag een kleine groep begeleiden van 5 meiden.

Gisteren mocht ik meevaren met de zeilboot van YWAM Ships. Dat was zo gaaf om op ’t water te zijn. Het is ook heerlijk om hier in de oceaan te zwemmen.

Ik vind het echt super en bijzonder dat ik hier mag zijn. Er zijn nog wel zo veel details die ik kan vertellen, maar dan gaat dit verhaal echt te lang worden.

  • 06 Oktober 2013 - 19:59

    Suzanne:

    Leuk!! Genietze.

  • 06 Oktober 2013 - 20:22

    Tante Annie:

    Lieve Gabrielle,
    Wat leuk dat je gelijk al kon samenreizen op zo'n lange reis en wat fijn dat je eerste indrukken weer zo positief zijn over je nieuwe verblijfplaats voor de komende tijd. We wensen je een hele goede tijd toe in Hawai. Liefs, Tante Annie, Oom Jan en Mariska

  • 06 Oktober 2013 - 20:23

    Sarah:

    sluitt me aan bij suus! enjoy xxx

  • 06 Oktober 2013 - 20:24

    Hans En Mariella:

    Super om te horen!! Enjoy the ocean

  • 06 Oktober 2013 - 22:28

    Dik:

    Wij zijn blij dat je goed aangekomen ben wij wensen je veel zegen
    let een beetje op de haaien of zijn die daar niet Groeten Dik & Trudy

  • 06 Oktober 2013 - 23:27

    Inka:

    Ha Gabrielle,
    Vorige zomer ben ik samen met mijn zoon op Hawaii geweest, wat heb ik daar genoten! Hoop dat je net zo geniet van de natuur en de schoonheid daar, het is geweldig!
    Ik heb daar ook zwervers gezien, niet alles is Waikikibeach en de hardheid van Amerika is ook daar voor mensen die niet goed meekunnen in de vaart der volkeren.
    Sterkte daar én veel plezier.
    hartelijke groeten
    Inka

  • 06 Oktober 2013 - 23:37

    Wim En Bea:

    Veel zegen! en geniet er van.
    Als je weer gaat varen op een zeilboot, neem dan je net mee........
    Wim

  • 07 Oktober 2013 - 15:18

    Nel:

    veel plezier met je groepje meiden en geniet ervan groetjes

  • 07 Oktober 2013 - 19:34

    Marleen:

    Heerlijk Gabrielle!! Je bent er nu lekker, heel bijzonder gegaan.
    Veel zegen en geniet ervan!! Liefs.

  • 07 Oktober 2013 - 23:51

    Jedidja:

    Heeee gab, tof berichtje, heeerlijke fotos! Ziet er idd zwaar relaxed uit. Maar je programma zal vast vol zitten
    Heel veel suuces mooi mens
    Dikke knuffel jedid

  • 10 Oktober 2013 - 01:10

    Bogdan :

    zo bijzonder gek gab, ben ook zo blij voor jou. k ga proberen om je snel te bezoeken. hugs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kailua-Kona

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 47629

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: