mijn eerste week - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu mijn eerste week - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

mijn eerste week

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

02 Oktober 2006 | Mexico, Ensenada

Afgelopen week zijn onze lessen begonnen. De eerste drie dagen mochten we in de groep vertellen hoe we christen waren geworden en waarom we gekozen hadden voor een DTS in Ensenada. Deze week heb ik dus mijn team beter leren kennen.

Dinsdag werden we opgesplitst in kleine teams en mochten we de stad Ensenada verkennen aan de hand van opdrachten die we moesten vervullen. We kregen geld mee om zelf met de bus te gaan.

We hebben niet zo'n strak schema als ik eerst dacht. Omdat er ook 2 families de DTS volgen hebben we meer vrije avonden. Zo ziet mijn weekschema eruit ongeveer.

07:00 quiet time
07:30 Breakfast
08:15 Worship or Intercession
09:00 Lectures
10:30 Break
10:45 Lectures
12:30 Lunch
13:30 Small group, spanish class or local ministry
15:30 exercise/ work duties
17:30 Dinner
19:00 Free time or community night

Elke week hebben we verschillende spekers. Van 23 t/m 27 oktober hebben we een conferentie met Loren en Darlene Conningham. Loren is de oprichter van Jeugd met een Opdracht(YWAM).

Bedankt voor al jullie emails, berichten en gebeden!

  • 02 Oktober 2006 - 06:57

    Ronald En Wilma:

    hoi gabrielle.wat fijn dat je het zo geweldig naar je zin heb daar.aan de foto konde we zien dat je er ook veel te lachen hebt.God zegen je en nog een hele goede tijd.groetjes ronald wilma immanuel noel

  • 02 Oktober 2006 - 09:05

    Sandra:

    Hoi Gabrielle,

    zo leuk om je verhalen te volgen! Gaaf dat jullie les krijgen van Loren Cunningham, k heb een boek van hem gelezen. Wist je dat Adrienne ook DTS aan het doen is? Hee goede dag verder, veel zegen!

    groetjes Sandra

  • 02 Oktober 2006 - 12:20

    Nel:

    Hoi Gabrielle

    Leuk die Foto. ik kan zien dat je het naar je zin hebt. geniet er van
    Liefs nel

  • 02 Oktober 2006 - 14:04

    Tessa:

    heey gabrielle,
    haha leuke foto zeg!:D
    ik zou daar nu ook wel willen zitten..ben net thuis van school..helemaal natgeregend..
    xx tessa

  • 02 Oktober 2006 - 14:51

    Inge Lagerwerf:

    Veeeeeeeeeeeel zegen in alles! Liefs van mij

  • 02 Oktober 2006 - 15:27

    Roelie Laterveer.:

    Hoi Gabrielle.
    Leuk om je te volgen in het verre mexico,groetjes van ons allemaal.

  • 02 Oktober 2006 - 17:51

    Martine:

    Heej wat tof lijkt het me daar! ben blij da je t zo nr je zin hebt. Je hebt wel een programma zeg haha, zo drukjes:)En hoe gaat het met je spaans?
    Adios;)
    Liefs Martine

  • 02 Oktober 2006 - 18:25

    Caitlin:

    Hoi gabrielle.. Leuk dat je het naar je zin hebt in Mexico. Bless you

    Liefs, Caitlin

  • 02 Oktober 2006 - 20:06

    Sarah:

    grappige foto:)

  • 03 Oktober 2006 - 06:31

    Marina:

    Hee die gabje, ik heb nu niet veel tijd, maar wil toch nog snel een berichtje voor je achterlaten. Ik vind het fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt, en ik hoop dat dit zeker zo blijft! Heel veel plezier nog, en binnenkort een langer bericht.
    Liefs Mar.

  • 03 Oktober 2006 - 08:52

    Donny En Malte:

    Hoi Gabrielle,
    Wat goed om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    En dat je een mooi avontuur beleefd.
    Gabrielle veel zegen met alles wat je onderneemt.
    En weet dat je een zegen bent voor vele!!
    Blessings Maltie, Donny en kids

  • 03 Oktober 2006 - 10:26

    Patricia:

    Hoi Gabriella,
    Wat leuk zeg om al je avonturen zo mee te kunnen beleven met je! Geniet ervan en be blessed!
    Veel zegen en groetjes,
    Patricia en Marcel

  • 03 Oktober 2006 - 16:32

    Cynthia:

    hoi gabrielle.
    leuke foto hoor.
    doei.
    xxx van cynthia.

  • 04 Oktober 2006 - 08:51

    Ria Kreft:

    Hi Gabrielle,
    Heel veel liefs van mij.
    Leuk dat programma. Geniet van Loren en geniet van God

  • 04 Oktober 2006 - 18:30

    Esther:

    hoi gabrielle

    weer een mooie week achter de rug op naar de volgende vind het er leuk om te lezen wat er allemaal gebeurt,

    veel liefs

    Filip en Esther

  • 05 Oktober 2006 - 14:17

    Sherly From India:

    Hai Gabrielle.That was really good even though i did not understand the language much still I enjoyed the photos and the map.Have Fun and Be blessed.Love You.

  • 05 Oktober 2006 - 17:24

    Tante Sylvia:

    Heeey Gabrielle,

    Heel fijn om te zien en horen dat je het goed naar je zin hebt in Mexico. En heel leuk om je op deze manier te volgen, wat je allemaal beleeft.
    Dikke kus tante Sylvia

  • 12 Oktober 2006 - 19:59

    Annie:

    Hoi Gabrielle,
    Leuk dat het zo goed bevalt daar in Mexico. Ben je al gewend aan het engels spreken? Kan je alles goed volgen? Het lijkt me toch wel een hele omschakeling. Zit Marieke ook in je team? Dan kun je misschien af en toe nog even lekker makkelijk in het nederlands kletsen.

    Groetjes van ons alledrie.
    Tante Annie

  • 13 Oktober 2006 - 05:57

    Gabriëlle:

    ja, ik verbaas me over het engels, dat gaat echt goed. Ik kan de lessen goed volgen en vind het ook niet zo vermoeiend om alleen maar engels te spreken. Heb meer moeite met de spaanse taal, dat kost meer energie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 47554

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: