Suriname - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Suriname

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

16 Augustus 2009 | Nederland, Zaamslag

Hey :)

Over een paar dagen staat mij een nieuw avontuur te wachten! Ik ga 5 maanden stage lopen in een Surinaams ziekenhuis als 3e jaars HBO-V student. Ik vertrek vrijdag 21 augustus naar Paramaribo.

Deze site zal ik weer gebruiken om berichten achter te laten en jullie mij avonturen bekend te maken.

Groetjes, Gabriëlle

  • 16 Augustus 2009 - 23:11

    Men:

    HI sweety!!!
    Ga maar heerlijk genieten straks, het zal weer een geweldig avontuur worden!!! Jeah girl!! go for it!!!!

  • 17 Augustus 2009 - 21:12

    Marlinde:

    Hello!!!

    Nou ik ga je verhalen zeker volgen orr!!
    Veel plezier en succes alvast!!

    Kuss

  • 19 Augustus 2009 - 18:17

    Patricia:

    zou zeggen, veel plezier en ervaring gewenst maar eerst een goede vlucht natuurlijk en kom zeker nog eens terug op je site

  • 23 Augustus 2009 - 21:33

    Lindsay:

    Geniet er maar lekker van meis. Helemaal super!!!!

    xxxx

  • 24 Augustus 2009 - 06:29

    Charlotte:

    En hoe bevalt het daar= Benieuwd naar jouw verhalen! Ik ben al begonnen met stage! Stage saai maar de rest suoper leuk!
    Groetjes uit Ambon

  • 25 Augustus 2009 - 11:38

    Stefan:

    Heel veel plezier en succes daar :D:D Vooral lekker van genieten hoor!

    Greets uit Den Helder ;)


  • 11 Januari 2010 - 22:08

    Belia:

    Kan nog net, Gabrielle Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Heel veel plezier met je ouders en geniet er nog maar eens goed van.
    Spreek je weer als je thuis bent.
    Liefs,
    Belia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaamslag

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 47550

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: