Veilig thuis - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Veilig thuis - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Veilig thuis

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

09 Augustus 2010 | Nederland, Zaamslag

Hi allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik terug gekomen uit Brazilië waar ik ruim 3 weken ben geweest.

In de laatste week hebben we nog 3 medische outreaches gehad. En nog één touristische dag waar we o.a. naar het Christus beeld in Rio zijn geweest!

Ben je benieuwd naar de avontuurlijke verhalen mail, bel of kom gerust langs.

Ik wil een ieder bedanken die tijdens deze reis voor mij gebeden heeft. Ik was zeer bemoedigd door de kaartjes en cadeautjes die ik op mijn reis mocht uitpakken. BEDANKT!

Over 3 dagen vertrek ik voor een week naar Frankrijk. Om een reis met jonge tieners met een verstandelijke beperking een onvergetelijke vakantie te geven!

Dikke knuffel,
Gabriëlle

• 09 Augustus 2010 - 15:14

Charlotte:

Fijn dat je het goed gehad hebt!
    Ik spreek je weer in september!

• 09 Augustus 2010 - 16:03

Geert En Lieve:

We zijn verheugd dat je een zegenrijke periode gehad hebt in Zuid Amerika.
    Goede tijd en veel wijsheid in Frankrijk toegebeden .
    Je bent een gezalfde globetrotter

• 10 Augustus 2010 - 04:50

Nel:

ik ben blij dat je weer goed thuis gekomen bent en ik wens je Gods Zegen en veel plezier op je volgende reis