DNA conferentie - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu DNA conferentie - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

DNA conferentie

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

01 November 2006 | Mexico, Ensenada

Wat gebeurd er toch veel in een korte tijd. Vorige week hadden we een bijzondere week. Elke dag hadden we 3 diensten met Darlene & Loren Cunninghem en David Hamilton van Hawai. Darlene sprak vaak in de morgens. Darlene is een spontane, eerlijke en lachende vrouw. Loren houdt van verhalen. Hij heeft veel van het verleden verteld. Het ging over leiderschap en het fundament van Youth With A Mission. Ze hebben nog steeds een brandend hart voor de jeugd. Ze geloven in jeugd en willen hun verantwoording geven. De hoofdlijn was Gods stem verstaan. "Is that really You God?"
's ochtends en 's avonds was er een tijd van worship.

CONTACTEN
Ik was erg gezegend om bij deze conferentie aanwezig te zijn. Er waren mensen van over de hele wereld. Zo heb ik een familie van de filippijnen mogen kennen. Wat grappig is dat hun de zelfde mensen ken als ik. Zo hebben Marieke en ik ook veel gepraat met Lachlin van Zuid Afrika. Hij spreekt ook Zuidafrikaans en konden nu dan eens gesprekken hebben in het nederlands.

DOLFIJNEN GEZIEN
Er waren hier nu zo'n 300 mensen op de base en we waren als studenten niet meer zo bij elkaar. Maar daar hadden ze een goed plan voor. Dinsdag kwamen ze me vertellen dat we gingen jetskieën. Het was echt super cool. Het was voor mij de eerste keer en dan al gelijk in de oceaan! Vrijdag hebben we het weer gedaan en toen heb ik zelfs dolfijnen gezien. Ik zag eerst een hele groep. Ik vroeg de man die op de jetski zat of ik ze van dichter bij kon zien. Van 3 meter afstand heb ik een dolfijn gezien.

NAAR DE KERK
Afgelopen zondag ben ik naar een kerk hier in Ensenada geweest. Was een grote kerk. Zongen liedjes van Hillsong United (in het spaans) en ze hadden ook een dansteam.

FRUSTRATIES
Soms valt het wel eens tegen om met 10 personen op een kamer te slapen en geen plekje voor je zelf kan vinden om even alleen te zijn. Of als je moe bent en wil gaan slapen en de lichten nog aan zijn en er nog volop geklest en gelachen wordt. Dit zijn alleen maar momenten. Ik heb hier nog genoten van elke dag. Elke dag is weer een nieuwe avondtuur!

VERJAARDAG AUBREY
AFgelopen week was Aubrey jarig, één van onze staff. Ik had een liedje voor haar gemaakt en een paar jongens hadden een toneelstukje gemaakt wat heel komisch was. 's Avonds kregen we een papiertje met de boodschap dat we ons na de dienst moesten verkleden als oude dames en dat er een party was met de meiden onder elkaar. Was echt een zotte boel!

HUIZEN BOUWEN
Ons team is opgesplitst in 3 teams en in de aankomende 3 weekenden worden er huizen gebouwd.

(foto's komen nog)

  • 01 November 2006 - 10:41

    Ria Kreft:

    wauw Gabrielle, wat een geweldige tijd heb je daar!! Ik had je eigenlijk ook nog oordoppen mee moeten geven!!!!!!!
    LIEFS VAN RIA

  • 01 November 2006 - 12:40

    Sarah:

    Ja of een mp3speler in je oren op z'n allerhardst!!!!

    Te gek man wat je meemaakt:) Maak je je groep lekker enthousiast? Tof met zoveel meiden erin zeg!

    (he ik ben niet meer de eerste met reageren:p)

    Greetz,

  • 01 November 2006 - 14:29

    Nel:

    groetjes

  • 01 November 2006 - 16:01

    Ruth:

    he gabriele
    leuk om te hooren dat het zo goed met je gaat dat is ook wel aan de foto's te zien,ja je mp3 hard aan zetten hielp bij mij heel goed en naar de muur kijken of ogen dicht hahahaah ja dat zijn dingen die echt bij een dts hooren(: nou hier in nederland is de herfst echt begonnen het regent en het waait hard ook de blaatjes vallen er nu echt af.nou ik vind het echt heel tof voor je dat het zo goed gaat liefs ruth

  • 01 November 2006 - 20:52

    Gabrielle:

    Vanacht was ik in slaap gevallen met mijn mp3 speler aan en werd wakker om 1:30 van de muziek. haha

  • 03 November 2006 - 18:42

    Opa En Oma:

    Hartstikke leuk om weer een reactie van je te horen. Zeker omdat je het goed naar je zin hebt,en heel veel ervaringen opdoet. Hier is alles oke.groetjes.

  • 04 November 2006 - 07:52

    Inge:

    Drukkie (= hug in Afrikaans :)) van mij!

  • 04 November 2006 - 17:31

    Caro,mjon,lenn&stef:

    we vinden het leuk dat je berichtjes en foto's verstuurt, volgens ons heb je het wel reuze naar je zin he? Kusjessss voor jou xxxx

  • 06 November 2006 - 19:26

    Tante Annie:

    Lieve Gabrielle,
    In een paar weken tijd heb jij weer een heleboel meegemaakt. Leuk dat jullie ter ontspanning ook spannende uitstapjes hebben. Het jetskieen lijkt me ook heel erg leuk om te doen.
    En dat het soms heel vermoeiend is met continu mensen om je heen en geen eigen hoekje om je rustig terug te kunnen trekken kan ik me ook goed voorstellen.
    Tijdens de conferentie had je zo te lezen wel een heel erg vol programma. Is het nu weer wat rustiger of zijn jullie echt alle dagen van de week zo druk bezet?
    Hier gaat alles z'n gangetje met school, werk, clubs en andere activiteiten.
    Groetjes ook van Mariska en Oom Jan.

  • 12 November 2006 - 21:17

    Opa En Oma Hartman:

    lieve Gabrielle
    leuk dat we weer wat van je vernomen hebben en datje het goed naar je zin heb daar de fotoos zijn ook best mooi
    nu dag hoor gr.van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 47664

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: