In Spanje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu In Spanje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

In Spanje

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

25 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Hoi allemaal,
Hier is weer een bericht van mij en dit keer vanuit Spanje. Ik ben nu voor een week in Spanje en verblijf bij Karina die ik heb leren kennen in Mexico.

In Karina´s kerk was op dit moment een outreach team van Guatamala. Het was bijzonder om Ana Deysi van Guatamala terug te zien. Een andere student herkende mij van een kinderprogramma waarbij we in haar huis in Guatamala pannenkoeken hadden gebakken.

Morgen begint het kinderkamp waar we beiden aan mee zullen helpen. Afgelopen week hebben we wat drama´s en dansen aangeleerd aan kinderen en volwassenen voor het kamp. Zaterdagochtend hadden we een vergadering voor het kamp.

Mijn spaans gaat redelijk goed. Ik pak het hier sneller op. Ik moet wel want ze spreken allemaal spaans.

Afgelopen zaterdag zijn we naar Madrid geweest voor een groot jeugdevenement. Het was ontzettend druk en heel erg warm. Er waren verschillende optredens met veel muziek, dans en drama. En dat allemaal voor de naam van Jezus!

In mijn volgende bericht vertel ik over het kinderkamp.
Ik wens jullie een fijne vakantie en zomer toe!

  • 25 Juni 2007 - 10:23

    Marieke:

    cool dat je ana deysi zag!! wil je haar ook de groeten doen? geniet van alles meid, ik denk aan je en zal voor t kamp bidden.
    Liefs
    marieke
    ps succes met je spaans, je kunt t!

  • 25 Juni 2007 - 14:53

    Nel:

    Geniet er van.
    groetjes

  • 25 Juni 2007 - 17:06

    Inge:

    Ziet er gezelli uit!
    Geniet ervan, veel zegen en liefs van mij!

  • 25 Juni 2007 - 21:23

    Erwin:

    hoi gabrielle, leuk dat je weer foto's en verhaal op de site hebt gezet ik heb nu veel last aan m'n oogjes dus lees je verhaal morgen wel.

    Groetjes, Godsblessings

  • 26 Juni 2007 - 05:33

    Ria:

    Lieve Gabrielle,
    Geweldig!! We hebben een geweldige God. Geniet en deel maar uit van wat Hij geeft.
    Hugh Ria

  • 28 Juni 2007 - 07:35

    A3n:

    heej wereldreiziger!
    sowhee! God bless met alles, alles wat je doet!
    x A3n

  • 30 Juni 2007 - 13:03

    Lieve :

    Geniet maar van alle goede dingen die God voor je heeft. Fijne en zegenrijke tijd toegebeden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 47666

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: