Terug uit 't warme Spanje - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Terug uit 't warme Spanje - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Terug uit 't warme Spanje

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

09 Juli 2007 | Nederland, Zaamslag

Het kinderkamp was geweldig wat ik heb mogen meemaken in Spanje. Er waren 54 kinderen en de helft van de kinderen heeft Jezus persoonlijk leren kennen in hun leven. De kinderen hebben veel geestelijk onderwijs gehad.

Elke dag konden we zwemmen in het zwembadje. De meeste kinderen konden nauwlijks of niet zwemmen en kon ik ze dat wat leren.

Het eten was goed verzorgt alleen had ik soms wel hele erge trek omdat het middageten pas om 2 uur was en het avondeten om 9 uur 's avonds. Maar ook dat heb ik prima overleeft.

De laaste dag in Spanje ben ik met de familie van Karina op bezoek geweest bij een Spaanse familie waar ik heb geproefd van de overheerlijke Paella.

Voorlopig blijf ik nu thuis. Ik ben nu nog aan het werk en eind augustus begin ik met mijn nieuwe opleiding voor verpleegkundige.

Groetjes en bedankt voor jullie belangstelling.

  • 09 Juli 2007 - 14:52

    Inge:

    Klinkt super!

    Veel liefs & zegen :)

    www.bethere.web-log.n

  • 09 Juli 2007 - 19:22

    Marjolijn:

    hee, een opleiding tot verpleegkundige, wat gaaf! Veel succes ermee!

    Groetjes,
    Marjolijn

  • 21 Juli 2007 - 16:23

    Johanna:

    Hee! Ik heb je al een hele tijd niet gezien, maar ik lees af en toe je site! Echt gaaf waar je allemaal al bent geweest en wat je allemaal hebt meegemaakt!! Het is erg leuk om zo allemaal te lezen! Veel succes met je nieuwe opleiding he, en tot ziens een keer! Groetjes Johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaamslag

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 47663

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: