wist je dat... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu wist je dat... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

wist je dat...

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

24 December 2009 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal,

Wist je dat ik niet iedereen een kerstkaart heb gestuurd, maar bij deze toch iedereen gezellige feestdagen en een fantastisch 2010 wens!! (ook namens Mendy)

Het is al weer even geleden... te veel om te schrijven.. daarom maar wat wist je datjes.

Wist je dat...
- ik 3 weken op de kraamafdeling heb gewerkt en ik nu 1,5 week vakantie heb?
- Mendy veilig aangekomen is in Paramaribo en dat er 2 mensen bekeerd zijn en er nog meer gaan volgen?
- ik iedereen wil bedanken voor de cadeautjes en kaartjes die uit de koffer van Mendy kwamen =), uit een koffer die eerst niet met vorken en messen te openen was?
- er tientallen mensen rondom ons 'taxi' riepen, toen we de bus uitstapte in Nickerie?
- de zeedijk in Suriname er net iets anders uit ziet dan in Nederland
- wanneer de Surinamer een kwartje lopen zegt, je er gerust 2 uur over kan doen?
- we de max. snelheid van 150km/h hebben gemaakt waar een gemiddelde Nederlander 80km/h zou rijden. En dat de chauffeur ondertussen ook nog een sigaret ging opsteken?
- we elke dag buiten de deur eten en dat dat goedkoper is dan zelf koken?
- het vuurwerk hier nu al de lucht in gaat?

Veel liefs en dikke knuffels,
van mij en Mendy

• 24 December 2009 - 08:37

Ria Kreft:

Hoi India en Egypte maatjes.

Nog veel plezier en zegen samen.

Groetjes. Ria

• 24 December 2009 - 09:27

Geert En Lieve :

Geniet van een kerst en jaarwisseling met tropische temperatuur, geniet van elkaars gezelschap en heb een vruchtbare ,ontspannen en gezellige tijd samen

• 24 December 2009 - 13:51

Nel:

Hoi meiden
    fijne kerstdagen en een Gezegend 2010
    liefs en hugh

• 24 December 2009 - 15:22

Trudy Blom:

leuk Ikwens jullie gezegende Kerst en ge zellige tijd Gelukkig Nieuw jaar. groetjes Trudy ,Dik,Adaja, Tabitha.

• 24 December 2009 - 15:25

De Drummer:

Vet

• 24 December 2009 - 20:12

Lisette:

Hey!! Have fun together and a happy christmas!
    Liefs!

• 27 December 2009 - 22:56

Tante Annie:

Een leuke vakantie gewenst met een gezellige jaarwisseling en natuurlijk een heel gaaf 2010. Maak er weer iets moois van.
    Groetjes van ons alledrie.

• 30 December 2009 - 11:14

Belia :

Hoi Gabrielle,

Wij wensen jou een hele fijne jaarwisseling.
    Geniet nog maar lekker van het mooie weer.
    Het is hier koud hoor brrrrr.

Groetjes en liefs,
    Belia en Joël

• 03 Januari 2010 - 16:22

Mendy:

Hi dat is leuk om jullie samen te zien... hahaha huh?? snapt iemand het nog... nee, echt waar, het is TE GEK, vooral het ZH hier, je ligt echt een in een deuk!! Thnx sweety voor al je adventures!!! je bent cool!!! *kus* *kus*

• 03 Januari 2010 - 22:17

Gerrit:

hallo liefjes ik wens jullie een happy tyd samen en nog de wensen voor 2010 .heel hoog in de berg klimmen van GODS genade .meer en meer bescherming , blydschap en vreugde.

• 06 Januari 2010 - 21:33

Tante Sylvia:

Heeey Gabrielle,

Ten eerste nog de allerbeste wensen voor 2010 en dat je nog veel mooie dingen mag beleven.
    En nu bijna jarig en je ouders straks op bezoek. Echt leuk voor je. Geniet er nog van, hier is het echt winter nu. Ergggg koud hoor.

dikke knuffel van je tante Sylvia

• 10 Januari 2010 - 18:57

Oom Jan, Tante Suzy:

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Gabriëlle, en geniet van de laatste weken met je ouders.
    Goede terugreis en tot ziens.
    Harteljke groeten uit Den Haag.

• 11 Januari 2010 - 17:25

Tineke:

Hoi Lieverd,
    We zien ernaar uit je weer te onmoeten snel en je getuigenis te horen.

Love you 10

• 12 Januari 2010 - 13:19

Eline:

hey Gabrielle

tof dat je zoveel leuke dingen beleefd!

ik wil je bij deze ook alvast een fijne verjaardag wensen al zag ik op je site dat je vanwege het tijds verschil gisteren al jarig was!? toch eigenlijk als nog te laat dan(hier in Nederland ben je vandaag pas jarig) fijne dag en tot snel fijne tijd met Mendy! groetjes Eline

• 12 Januari 2010 - 15:01

Tiny Smedeman:

heey meissie!! hoe is het??als je terug bent...gaan we nog es afspreken he...ik hoor je nog wel..groetjes tiny...Gods Zegen!!

• 14 Januari 2010 - 12:14

Jedidja:

heeee lieverd
    aftellen dus.... raar zeker!! ik stuur je deze week nog effe een mailtje, maar internet is soms erg slecht hier en ik ben superr druk. je bent in mijn hart!!
    xxxx jedid