Stage is voorbij! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Stage is voorbij! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Stage is voorbij!

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

21 Januari 2010 | Suriname, Paramaribo

Hoi lieve mensen,

Na 20 weken zit mijn stage er dan eindelijk op. Vorige week woensdag was het mijn laatste dag in het ziekenhuis.

Vorige week maandag heb ik op mijn verjaardag mijn ouders opgehaald bij het vliegveld. Zo gezellig om weer koffie met ze te drinken :)

Zaterdag vierde ik mijn verjaardag met de Surinamers. Vrienden en familie - zo kan je dat wel zeggen - hebben voor mij gekookt. Het eten zag er fantastisch uit! Ik heb zulke lieve mensen leren kennnen, sommigen van hen beschouwde mij als hun dochter. Ik dank God dat Hij altijd voor mij heeft gezorgd voor familie en vrienden. Hij is zo goed!!

Nu mijn ouders hier zijn, is het wel vakantie! We zijn 2 dagen naar Moengo geweest. Hebben daar nog gevaren in een korjaal. Deze week zijn we 3 dagen naar het binnenland geweest. We zaten tussen de boslandcreolen. Ik ontmoette deze familie voor de 2e keer.

Ik zie uit om naar Nederland te komen. En ik verlang naar een muggenvrij land.

Thanks voor alle kaartjes en bemoedigingen!!!

  • 21 Januari 2010 - 12:03

    Nel:

    Hoi Gabrielle
    ik hele goede terug reis voor jou en je ouders. tot dan liefs

  • 21 Januari 2010 - 12:03

    Nel:

    Hoi Gabrielle
    ik hele goede terug reis voor jou en je ouders. tot dan liefs

  • 21 Januari 2010 - 12:13

    Gerrit :

    hallo Gabrielle .tof dat je geslaagt ben .nu even diep adem halen, want eerdaags ben je weer thuis. hiep hiep hoera.voor een gedreven DAME .xxxveel liefs .

  • 21 Januari 2010 - 12:16

    Belia :

    Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Heerlijk om samen met je ouders van het land te genieten. Geniet nog even van de warmte daar, hier is het wel wat kouder. Ik bel je wel als je weer thuis bent. Groetjes aan je ouders en een hele goede terug reis gewenst, liefs, Belia

  • 21 Januari 2010 - 12:23

    Mendy:

    Wow Wow Wow, goed om te horen meid dat je ook nog even lekker vakantie kan houden en dat het voor jou ook zo voelt ;-)
    Verder staan we je met open armen klaar voor je hoor.... je bent helemaal welkom hier =))
    En inderdaad, geen muggen... dat is echt zooo relax!!!!

    Liefs en dikke knuf,
    geniet nog maar even ;-)
    Leuke foto ook met je collega's!!

  • 21 Januari 2010 - 12:24

    Lindsay:

    Hay lieve meid,

    Ben blij te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad en wat supergezellig van je ouders! Leuk dat ze daarheen zijn gekomen.

    Ik wens je een hele goede terugreis en alle goeds voor je toekomst!

    Liefs xx van ons

  • 21 Januari 2010 - 15:56

    Annelies:

    Hey!
    super joh dat je het gehaald hebt!:D
    en ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    gaaf dat je dat daro gevierd hebt!
    een goede reis en een prettige thuiskomst gewenst!
    liefs anne

  • 21 Januari 2010 - 17:46

    Tante Annie:

    Lieve Gabrielle,
    Wat lekker dat je je stage gehaald hebt. Gefeliciteerd. Nu nog even een paar dagen genieten van een welverdiende vakantie met je ouders. En dan weer langzaamaan omschakelen naar het Nederlandse leven. Fijne dagen nog in Suriname samen en een hele goede terugreis gewenst. Groetjes en liefs van ons drieen voor jullie alledrie.

  • 21 Januari 2010 - 23:19

    A3n:

    woohooi! stage gehaald! great job girl!
    Geniet van je 'vakantiedagen' he, lekker uitrusten!
    Enjoy!
    knuffel A3n

  • 22 Januari 2010 - 10:52

    Opa En Oma Hartman:

    lieve alle drie fijn om weer iets van jullie te horen en jij Gabrielle van harte gefeliciteerd dat je het er weer goed af gebracht hebt daar.nu wij wensen jullie een hele goede een voorspoedige reis terug naar Holland en hopen elkaar dan weer gauw te ontmoeten .en dan maar weer aan de Hollandsewinterkost.
    groetjes pa en ma opa en oma Hartman Doei

  • 22 Januari 2010 - 12:55

    Jedid:

    hee gaby
    ahaha wat staat je pa charmant op de foto;)
    heerlijk om effe wat van je te horen.
    let me know al je weer veilig bent aangekomen he!!
    zegen. He is withyou till the end;)
    liefs jedid

  • 25 Januari 2010 - 02:12

    Kim :

    Hoihoi!

    En? Goede reise gehad? Koud zeker in Holland of niet? Ik vind het erg jammer dat ik jullie niet meer doei heb kunnen zeggen! Maar ben blij met je sms! Doe je ouders de groetjes van me!

    xx Kim

    ps Ons weekend was ook erg leuk! Veel gedaan, nu heel moe! Und.. ik heb geen facebook hoor! haha.. Ben niet zo up to date als je vader!;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 47643

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: