in een wereld van 30 graden verschil - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu in een wereld van 30 graden verschil - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

in een wereld van 30 graden verschil

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

29 Januari 2010 | Nederland, Zaamslag

Zonder zomer- of winterjas verliet ik het vliegtuig stapte ik op de Nederlandse bodem. Wat was het leuk om (broer)Richard op Schiphol te zien! Ik vond het heerlijk om weer thuis te zijn en niet meer gestoken te worden door muggen die zowel overdag als 's nachts actief zijn.

In de laatste week met mijn ouders heb ik veel van het land laten zien. We zijn naar het binnenland geweest en daarna nog 2 dagen op bezoek geweest bij een pastor in Nieuw Nickerie.

Mijn ouders hebben volop genoten van deze reis. Ik zal mijn leven lang nog kunnen nagenieten van deze bijzondere reis.

Ben je benieuwd naar verhalen, kom dan een keer langs. Ik zal jullie mijn (Surinaamse) gastvrijheid laten zien.

Nogmaals wil ik iedereen bedanken die deze verhalen heeft gelezen, reacties heeft geplaatst, kaartjes, mails en smsjes heeft gestuurd. En niet te vergeten.. THANKS TO OUR GOD THAT HE BROUGHT ME SAFELY HOME!

Knuffel,
Gabriëlle

  • 29 Januari 2010 - 14:54

    Pauline:

    Welcome back

  • 29 Januari 2010 - 14:58

    Heleen:

    wat leuk om te lezen!
    hopelijk ben je weer goed thuisgekomen & heb je er veel van geleerd maar dat zal vast wel!

    Groetjes !

  • 29 Januari 2010 - 16:22

    Sarah:

    Home sweet home!!!
    Geniet er maar weer lekker van. Hard gewerkt:)

    Dikke kus

  • 29 Januari 2010 - 16:58

    Lindsay:

    Welcome home, meissie:D En heel fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Mooi verhaaltje weer!

    xxx

  • 29 Januari 2010 - 20:32

    Men:

    i'm glad you're back and you made it safe and sound!!! I love you sweety!!!
    Yeah, we go for a new adventure together with our Dady =))

  • 29 Januari 2010 - 20:58

    Gerrit :

    Wat een blydschap was er toen je weer op het vaste land lande, ik ben benieuwd naar je verhalen veel liefs xxx

  • 29 Januari 2010 - 20:58

    Gerrit :

    Wat een blydschap was er toen je weer op het vaste land lande, ik ben benieuwd naar je verhalen veel liefs xxx

  • 29 Januari 2010 - 20:58

    Gerrit :

    Wat een blydschap was er toen je weer op het vaste land lande, ik ben benieuwd naar je verhalen veel liefs xxx

  • 29 Januari 2010 - 20:58

    Gerrit :

    Wat een blydschap was er toen je weer op het vaste land lande, ik ben benieuwd naar je verhalen veel liefs xxx

  • 29 Januari 2010 - 21:01

    Tante Annie:

    Lieve Gabriëlle,
    Fijn dat je weer veilig thuisgekomen bent. We komen zeker een keer genieten van je Surinaamse gastvrijheid. We zijn benieuwd naar al je verhalen en foto's.
    Groetjes Mariska, Oom Jan en Tante Annie.

  • 31 Januari 2010 - 07:04

    Jedidja:

    Jeee weer lekker thuis!!
    geniet ervan en a Big blessing form your heavenly father!

    love you
    jedid

  • 01 Februari 2010 - 22:18

    Tante Sylvia:

    Heeey Gabrielle,

    Wel een groot verschil in weer om gelijk hier in het koude Nederland aan te komen, maar je wordt vast gelijk warm van al die fijne reakties en je familie weer te zien. We komen gauw langs hoor.
    Leuke foto's ook.
    Ben benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes van tante Sylvia

  • 02 Februari 2010 - 18:44

    Kim :

    Goed om te horen dat je veilig thuis bent! Hoop dat je nog vaak terugdenkt aan hier! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaamslag

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 47633

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: