Nog even.. en dan op voor de volgende missie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Nog even.. en dan op voor de volgende missie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Nog even.. en dan op voor de volgende missie!

Door: Gabrielle Hartman

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

06 April 2013 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal,

Ja, nog even en ik zit weer in het vliegtuig!! Aankomende dinsdag vertrek ik vanaf Amsterdam voor 7 weken naar de Filippijnen.

Ik heb er lang naar uit gekeken om weer terug te gaan en na bijna 9 jaar is het dan zo ver!

Ik ga werken met Marine Reach Ministries. Dit is een tak van de bekende organisatie Youth With A Mission (YWAM) In Nederland bekend als: 'Jeugd met een Opdracht'.

Marine Reach Ministries houdt zich bezig met medisch werk. Het opzetten van medische klinieken en verschillende gebieden. Meestal komen er (internationale) teams in en uit voor een medische outreach voor een aantal weken. Ik zal dus samenwerken met verpleegsters en dokters van over heel de wereld.

Zoals ik gewend ben van eerdere reizen is 't moeilijk te zeggen wat ik precies ga doen. Meestal wordt het programma pas uitgestippeld op 't moment van aankomst ;)

Via deze site kunnen jullie mij weer volgen. Ik vind het ook altijd erg leuk om berichtjes te ontvangen.

Groetjes,
Gabrielle

  • 06 April 2013 - 21:07

    Ludmila:

    Gabrielle, Het allerbeste. Een goede reis gewenst.
    Groeten van Ludmila

  • 06 April 2013 - 21:48

    Tanja:

    God bless you.... And have fun!

  • 06 April 2013 - 22:59

    Corianne:

    Heej Gabrielle!
    Wat gaaf dat je met Marine Reach gaat werken! Ik heb afgelopen januari de DTS van Marine Reach Nieuw Zeeland gedaan. Een deel van onze groep ging ook op outreach naar de Filippijnen met Marine Reach. Echt super joh! Ik ben benieuwd naar je verhalen!
    Liefs, Corianne

  • 08 April 2013 - 02:45

    Jedidja:

    Go amazing woman! Love u and pray for u

  • 08 April 2013 - 09:06

    Dewi:

    Alweer een super leuke uitdaging! Geniet ervan meid... God bless you

  • 08 April 2013 - 13:24

    Tante Ella:

    hey Gabriëlle, goeie reis gewenst, succes met alles wat je gaat doen en geniet ervan! Liefs, WE + CMLS

  • 08 April 2013 - 23:28

    Tante Annie:

    Hoi Gabrielle, Een hele goede reis gewenst! Geniet ervan. Jou kennende gaat dat zeker weer lukken. We kijken uit naar je reisverslagen en blijven je belevenissen volgen. Groetjes van ons alledrie.

  • 09 April 2013 - 12:15

    Dick & Ellyanna:

    Spannend lieve Gabriël!! Fijn dat je nog even wat van je hebt laten horen! We zullen je op de voet volgen en bidden natuurlijk voor je :) Blijf dicht bij jouw Jezus lieverd en vééél plezier!!Dikke knuffel van ons!

  • 11 April 2013 - 12:32

    Pa:

    hoi dochterlief....een geweldige trip gewenst en je bent niet ver weg .,1 druk op de knop ...en we hebben contact...i wish you all the best!!

  • 11 April 2013 - 21:00

    Adrienne:

    Goeie gezegende avontuurlijke heerlijke reis en tijd heldin voor de Heer!

  • 12 April 2013 - 07:25

    Coby Van De Visser:

    Hallo Gabrielle,
    Het is al weer even geleden dat ik je zag bij mijn buurvrouw M. Toen vertelde je me van de aanstaande reis, en nu is het bijna zover...
    Ik wens je een gezegende tijd toe, en ik wil proberen je via deze site te volgen.
    GBY. groetjes

  • 12 April 2013 - 11:15

    Els:

    Hoi Gabrielle,
    Een gezegende tijd in de Filippijnen.
    Weet dat je gezegend bent door Hem!
    Groejtes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 47657

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: