Laatste missie - Reisverslag uit Calapan, Filipijnen van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu Laatste missie - Reisverslag uit Calapan, Filipijnen van Gabriëlle Hartman - WaarBenJij.nu

Laatste missie

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

20 Mei 2013 | Filipijnen, Calapan

Vandaag vertrek ik naar Manila. Mijn werk bij Mercy Link zit erop!

Na de grote medische outreach warden wij verrast met een speciaal diner op een mooie locatie aan de zee. Het was een super gezellige avond met eten, veel lachen, filmpjes/foto's terug kijken en er werd gedanst na 't diner.

In mijn laatste week mocht ik afscheid nemen van veel mensen. Maar kreeg ook de gelegenheid om weer nieuwe mensen te leren kennen. Zo kwam er een team uit Denenmarken op de base en een Amerikaanse familie.

Afgelopen week ben ik met 't team van Denenmarken naar 't ziekenhuis en de gevangenis geweest. Het team vermaakte de mensen met drama's en dansen. Na afloop konden we bidden met de mensen.

Daarnaast bezocht ik verschillende keren een weeshuis. De kinderen waren door 't dolle heen en vlogen mij rond de nek. Ook vond ik 't bijzonder om voor de zieke en ondervoede baby's te zorgen.

Over een paar uur verlaat ik 't eiland Mindoro en ga ik naar een van de armste wijken in Manila, (in de buurt van de Smokey Mountain).

Ohh..de jungle zal ik toch wel een beetje missen.

Oke, nog even en dan ben ik weer in Nederland! Tot snel iedereen :)


  • 21 Mei 2013 - 07:06

    Sarah:

    Tot snel!
    Succes in Manila
    xxx

  • 21 Mei 2013 - 09:40

    Els:

    Je hebt veel te geven aan mensen!
    Gods zegen en groetjes

  • 21 Mei 2013 - 10:43

    Irene:

    Leuk om te lezen! Super wat je meemaakt en doet! Veel zegen!!

  • 21 Mei 2013 - 11:57

    Pa:

    ja...tot snel....in het kikkerland...

  • 21 Mei 2013 - 14:50

    Hans En Mariella:

    Super gaaf om te lezen wat je allemaal doet. Geniet ervan!!!!!!!!!

  • 21 Mei 2013 - 18:02

    Dik Blom:

    Hallo Gabrielle
    veel zegen daar we zien uit naar een filepijnse avond avond in zaamslag of zoiets
    wij zijn net terug van de pinksterconferentie wij hebben een goede tijd gehad
    en hebben ons mobiel home gedeeld met met moeder en dochter die hun oorsprong
    hadden in de filepijnen 2 de pinksterdag daar nog gegeten lekker
    Gods zegen en groeten van Dik Trudy & Tabitha

  • 21 Mei 2013 - 21:47

    Tante Annie:

    Lieve Gabrielle,
    Na zoveel meegemaakt te hebben nu nog naar een van de armste wijken van Manilla. Ook dat zal confronterend zijn met je eigen ervaringen uit het rijke Westen. Met veel nieuwe indrukken zien we je dan straks weer terug. Nog een paar goede dagen daar gewenst en alvast een goede thuisreis. Liefs van ons alledrie.

  • 21 Mei 2013 - 22:56

    Adaja:

    Leuk om dit te lezen Gabriëlle !
    Geniet van de tijd in Manela...
    Ik heb hier in Noorwegen ook een paar vrienden die uit de Filipijnen komen =)
    Blijf genieten,..

  • 22 Mei 2013 - 13:42

    Anita:

    gaaf om dit te lezen! :)
    succes in manilla.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gabriëlle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 47658

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 September 2014

Missie YWAM Ships

06 April 2013 - 28 Mei 2013

Tropische Medische Missie

21 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: